AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 En fyr tok kontakt med meg på en datingside. Har ingen bilder der inne og lite beskrivelse av meg( er elendig på å beskrive meg selv) så jeg skrev litt om meg selv til han når han tok kontakt og han virket interessert. Forklarte at jeg kom fra et utenlandsk land og han svarte med å uttale navnet på det feil så jeg rettet på ham, etter det ble det stille. Synes dette var merkelig, var ikke ment som noe negativt fra min side bare litt lei av at ting blir sagt på feil måte og det tålte han ikke. Dette er fra en mann som jobber med rekruttering og bemanning. Han skrev at han hadde behov for å ta mye plass og være midtpunkt i sosiale settinger og etter dette ble jeg betenkt. Følte at han ble veldig sur og dømmende bare pga av den lille rettelsen. Egentlig glad for at vi ikke ble mer kjent. Anonymkode: c8a89...852
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Hvordan kunne han uttale navnet på landet feil når dere skrev til hverandre? Det er nok mer sannsynlig at problemet er at han ikke er interessert i å date en utlending. Da kan det kan jo fort bli mye problemer med kulturforskjeller og språkforskjeller og sånt. Anonymkode: d9f5f...8c2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kunne han uttale navnet på landet feil når dere skrev til hverandre? Det er nok mer sannsynlig at problemet er at han ikke er interessert i å date en utlending. Da kan det kan jo fort bli mye problemer med kulturforskjeller og språkforskjeller og sånt. Anonymkode: d9f5f...8c2 Skrev riktig navn før han svarte meg og han svarte med å skrive det feil. Han ønsket å fortsette så skrive for jeg har en annen profil der inne, så foreslo jeg heller messenger og etter det hørte jeg ikke mer. Så tror nok han ikke var så interessert. Anonymkode: c8a89...852
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Men dette er da ingenting å ta seg nær av. (Og du gjør det når du fortsatt tenker på det og skriver et innlegg om det). "Alle" på nettdating opplever at noen plutselig blir stille. Kanskje han rett og slett ikke likte å bli korrigert, eller ikke var interessert pga manglende bilde? Anonymkode: 75e56...e0c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men dette er da ingenting å ta seg nær av. (Og du gjør det når du fortsatt tenker på det og skriver et innlegg om det). "Alle" på nettdating opplever at noen plutselig blir stille. Kanskje han rett og slett ikke likte å bli korrigert, eller ikke var interessert pga manglende bilde? Anonymkode: 75e56...e0c Ja selvfølgelig skjønner jeg det. Ville bare høre hva andre tenkte om det. Jeg er ferdig med saken. Anonymkode: c8a89...852
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja selvfølgelig skjønner jeg det. Ville bare høre hva andre tenkte om det. Jeg er ferdig med saken. Anonymkode: c8a89...852 Øh, jaha? Denne tråden gir ikke noe mening. Men siden du spør om hva vi tenker: - vi tenker at du overanalyserer og overtenker litt for mye. Kan være 10000 grunner til at folk slutter å svare. - Neste gang, finn noen andre å snakke med og ikke lag en intetsigende tråd om når enkelte slutter å svare. Det hender hele tiden. Pluss at det å legge ut bilde og litt info om seg selv gjør at du kanskje kommer i kontakt med flere og ikke blir så bitter når noen av de heller vil bli kjent med andre som virker kanskje mer interessant enn deg Anonymkode: 1807e...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå