Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Noen som har lyst å oppdatere meg? Fikk ikke sett det forrige uke, kom jeg på. Har fulgt med sånn halvveis...
Elanor Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Det viktigste var vel at forholdet til Anneli og han trøndern ble avslørt av datteren. Det hele endte med at han gjorde det slutt med henne. Annet jeg kommer på: Rektor ba sine ansatte om å oppjustere karakterene, slik at de ikke skulle være værst i byen, og Tromsø-læreren begynte å vurdere (av den grunn?) Steinerskolen som et anternativ for sin datter.
Trill Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Det viktigste var vel at forholdet til Anneli og han trøndern ble avslørt av datteren. Det hele endte med at han gjorde det slutt med henne. Annet jeg kommer på: Rektor ba sine ansatte om å oppjustere karakterene, slik at de ikke skulle være værst i byen, og Tromsø-læreren begynte å vurdere (av den grunn?) Steinerskolen som et anternativ for sin datter. Ja, det var vel ikkje meir som skjedde.
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #4 Skrevet 16. desember 2004 Tusen takk for svar! :-) Hmm...også lurte jeg på om noen så det i går også... :oops: Fikk besøk så jeg fikk ikke sett det...
Elanor Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 NEI NÅ! Reprisen sendes fredag 20:05 på NRK2.
Petronella Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 syntes skolen er den beste norske serien på lenge..
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #7 Skrevet 17. desember 2004 Enig, jeg liker osgå den serien veldig godt. Den er ganske så usminket syns jeg og selv om jeg ikke har barn i skolealder tror jeg den er ganske realistisk i forhold til skolehverdagen til mange.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #8 Skrevet 17. desember 2004 NEI NÅ! Reprisen sendes fredag 20:05 på NRK2. Gjør den?? Så bra!! Flere som hadde tenkt å se den, kanskje... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå