Olse Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Hei. Vært morro å visst hvor mange kilo Kvinneguiden-slankere har gått ned i høst. Min rapport: 8 uker- 9 kilo ned (Jeg har da gått Grete Roede kurs i høst!) Dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg har gått ned 5-6 kg siden august, 6 cm rundt magen og ca 2 rundt låra. Jeg har delvis fulgt Grete Roede sin måte å slanke på, men jeg har ikke gått på kurs, og heller ikke veid maten eller skrevet slankedagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 3,ett eller annet, og har i underkant av 2 kg igjen til jeg har nådd målet mitt. men prøver å ikke slanke meg da, prøver å bare endre livsstil til noe jeg både går ned til trivselsvekt med OG som jeg kan leve med uten at det er noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Har endret livsstil med Grete Roede, har gått ned 13 kg på litt under 3 måneder og har holdt meg fint på den vekten nå etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Opp fem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 Ikke ned et gram, men mye sprekere og strammere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Er ikke slanker lenger, men svarer likevel, jeg... Gikk ned ti kilo fra mars til september. Har holdt meg stabil etterpå, og er fornøyd med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 15. desember 2004 #8 Del Skrevet 15. desember 2004 gikk ned ti kg i vår, men nå sommeren kom var det litt vanskelig å holde på det supre kostholdet mitt! Nå har vekten sneket seg opp 1,5 kg siste fem mnd. På an igjen etter jul, få bort de siste 5-8 kg... komme igang på sats igjen og kutte ut sukker igjen så går nok det greit, håpr jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå