Gå til innhold

Menn og kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eldre menn ønsker å normalisere og få det til å virke som at yngre kvinner fra 18-25 pleier å digge 40-åringer. Fordi noen menn har det sånn...Men kvinner på 40 klarer fint å få tindermatch og yngre menn de også, det er til og med noen som har det sånn....Forskjellen på kvinner og menn her er at kvinner ser ikke på det som NORMALEN og prøver ikke å si at alle yngre gutter bør like 40 åringer og at en 40 åring vil gjøre en yngre gutt happy! 

Også ligger det nok litt i dette, da: 

Bilderesultat for how men and women look at themself

Så den eneste forskjellen på dette er at menn snakker høyest om tema og prøver å normalisere noe. Flere jenter mellom 20-25 sitter og rynker på nesa når de hører at de digger 40-åringer og vet jo at det ikke er sant. Men NOEN liker det, på samme måte som at noen yngre gutter liker eldre. Men heldigvis slipper alle yngre gutter å høre at damer på 40 år sitter å forteller dem at det er NORMALEN. :P 

Anonymkode: d29a3...15e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsåt at dette er en sterk generalisering og at det ikke påstås at det er slik for alle, bare så det er sagt. Men jeg tror tidene har forandret seg og i dagens samfunn så har kroppsfokuset for menn økt betraktelig. Noe som også skaper mye usikkerhet blandt menn.

Anonymkode: 20998...ebc

AnonymBruker
Skrevet

Du tar så feil på så mange områder, at jeg gidder ikke. Det ville vært lettere å diskutert med deg, om du hadde ment motsatt av hva du har skrevet.

Anonymkode: 7cdda...e54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...