Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 http://www.aftenposten.no/nyheter/dustorev...ticle931742.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 He he, kunne vært en morsom gave til et par stykker jeg kjenner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tulle Skrevet 19. desember 2004 #3 Del Skrevet 19. desember 2004 mitt forslag til den som har alt; abonnement på et blad i et halvt eller et helt år. gjøres fra blablabla.no jeg gir bort to i år. suveren gave syntes jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 21. desember 2004 #4 Del Skrevet 21. desember 2004 Hehe, en tittel ja..... Abonnement på et blad er kjempelurt. Koselig å få i posten. Ellers syns jeg at vi som er godt voksen og har det meste av det vi trenger, at det er greit å få nytteting. Hva med en julekurv med litt godsaker i. Kurv med kroppspleie-produkter, godlukt... Gavekort fra blomsterforretning....Noen fine stearinlys...hva med litt speiell te eller kaffesorter til "kaffekjerringer" (er jo så populært med mange nye varianter på markedet), flaske god vin...- syns det er mange "fornuftige" ting som er kjempefint å få. Apoteket har jo også endel gavepakninger med kremer og diverse. Høres kanskje kjedelig ut for noen - men du verden så koselig å få. Kanskje vedkommende har en hobby eller lidenskap - da kan det jo være noe til det...bøker- for de som er glad i å lese..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå