Gå til innhold

Brudefrisør Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kan anbefale en flink frisør til brudepynting? Altså oppsetting av hår og evt. fiksing av sminke.
Aller helst også noen som ikke er så veldig dyr. Har ikke tenkt ut en maks pris sånn sett, men vil ikke at frisørtimen skal gjøre at budsjettet sprekker fullstendig heller :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må det være i Bergen sentrum? Eller kan det være litt utenfor? ;)

Anonymkode: 699a5...e2e

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, sølvblad skrev:

Er det noen her som kan anbefale en flink frisør til brudepynting? Altså oppsetting av hår og evt. fiksing av sminke.
Aller helst også noen som ikke er så veldig dyr. Har ikke tenkt ut en maks pris sånn sett, men vil ikke at frisørtimen skal gjøre at budsjettet sprekker fullstendig heller :)

I hvilken del av Bergen?

• Liker 1
Skrevet

Trenger ikke å være i Bergen sentrum. Hvilken bydel det er spiller i utgangspunktet ingen rolle. 

Skrevet
18 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

I hvilken del av Bergen?

Det spiller i utgangspunktet ingen rolle hvilken del av Bergen. Ønsker tips/forslag slik at jeg kan vurdere alternativer så så lenge det er i Bergensområdet så ønsker jeg forslag hvis noen har tips å komme med. Alt taes med i vurdering :)

AnonymBruker
Skrevet

Fikk håret fikset av hun som eier CC dame (Vestre Torggate) og det var helt nydelig. Hun åpnet tidligere for meg og serverte bobler 😊 Det havnet under 2000 uten at jeg husker helt hva (men jeg hadde ikke prøvetime)

Anonymkode: f2c69...8ed

Skrevet
På 19.3.2017 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Fikk håret fikset av hun som eier CC dame (Vestre Torggate) og det var helt nydelig. Hun åpnet tidligere for meg og serverte bobler 😊 Det havnet under 2000 uten at jeg husker helt hva (men jeg hadde ikke prøvetime)

Er dette lenge siden? Lurer p.g.a pris - har snakket med en del som har måtte betale 6000-10000 kr (noen til og med uten prøvetime) for oppsett av hår og kanskje litt sminke. Slike priser blir i overkant for mye for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Oda hos Adam og Eva. Hun er på Sartor da, men jeg var veldig fornøyd. :)

Anonymkode: df3d4...ecc

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oda hos Adam og Eva. Hun er på Sartor da, men jeg var veldig fornøyd. :)

Husker du noe angående pris der? :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, sølvblad skrev:

Husker du noe angående pris der? :)

Det var ganske dyrt. Mener 3000 på dagen og 800 for prøvetime.

AnonymBruker
Skrevet
På Saturday, March 18, 2017 den 10.57, sølvblad skrev:

Gjentar min tidligere anbefaling her inne, Kine hos Topsy i Stølegaten. Fantastisk jente og ikke byens dyreste frisør, men definitivt byens hyggeligste. Flink er hun og. :jepp: 

Anonymkode: 7c008...d17

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2017 den 14.58, sølvblad skrev:

Er dette lenge siden? Lurer p.g.a pris - har snakket med en del som har måtte betale 6000-10000 kr (noen til og med uten prøvetime) for oppsett av hår og kanskje litt sminke. Slike priser blir i overkant for mye for meg.

To år siden 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...