AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg vil ha et fast forhold, trives med stabilitet i livet og gode trygge relasjoner og forutsigbarhet. Men etter å ha opplevd gang på gang å miste tenningen når forholdet går over første forelskelsen så mister jeg trua på at jeg kan klare å få meg en samboer. Jeg er ikke så veldig ung lenger heller så dette er nok ikke noe som går over. Jeg har jo prøvd å ignorere det og bare late som jeg vil, har sex selv om jeg ikke er tent, men har nå etter flere forhold gitt opp tilslutt fordi jeg ikke spiller godt og partner merker at jeg ikke er så intererssert lengre. Det er rart for det er noen skikkelig kjekke menn jeg har vært med og jeg var veldig glad i dem. Særlig han ene var usedvanlig godt trent, og veldig smart, rett og slett en jeg aldri kommer til å møte igjen så jeg ville ikke at det skulle bli slutt, han var perfekt på alle måter, likevel mistet jeg lyst. Er alt håp ute da eller. Jeg kunne aldri, aldri se for meg at det kunne ende slik, da han absolutt har alt jeg kan tenke meg. Så jeg er kanskje ikke i stand til å ha langvarige seksuelle forhold. Er det vanlig? Anonymkode: 79039...e8d
lokmeister2016 Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Hva med og få en ff? Fuck friend og bytte partnere , swinger club? Da kan du få sex men slipper alt annet . Hverdags rutiner kan drepe lyst eller få en type du er særboer med eller open forhold?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Noen er forelsket i forelskelsen. Det finnes 3 varianter. Den flørtende mennesket , den utviklende kjærligheten der en blir mer og mer glad i noen, og vennekjærester - ofte kjærester fra de var unge. Det er ulike cluster av personligheter, noe som og setter preg på hvordan en fungerer seksuelt og følelsesmessig. Du kan ønske å være annerledes fordi du føler tomrom i livet, som igjen kan oppleves som ensomhet. Men uansett hvor mye du prøver så vil din personlighet skinne gjennom og den andre vil kjenne på din type og handle med å handle unnvikende eller å konfrontere deg. For å endre dette må du erkjenne, noe din variant ikke er kjent for å være god på. Anonymkode: 75798...227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå