Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet et mann i 5 mnd nå. Vi har møtt hverandres familier og barn. Han har vært veldig på for å få meg, mens det tok en lang stund før jeg ble interessert.

Han jobber mye, og er stortsett bare hjemme i helger, da treffes vi. Men det er lite kontakt i ukene. Han tar sjelden kontakt og virker avvisende. Når vi er sammen skal han alltid kose og være nær meg.

Men...han nekter å stå i forhold med meg på Facebook, han nekter meg å tagge han i noe. Jeg har en litt dårlig følelse egentlig.... Men har jo selvsagt blitt veldig forelsket og i begynnelsen kontaktet han meg ofte. Nå sender han aldri mld mer, ringer meg av og til i uka....

Anonymkode: 82125...660

Videoannonse
Annonse
Gjest Cocosa
Skrevet

For mange er Facebook noe som bare er der og skal ikke brukes til å dele noen ting. Både jeg og samboeren har det, men bruker det svært lite. Hva er viktigst, Facebook eller den virkelige verden?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Cocosa skrev:

For mange er Facebook noe som bare er der og skal ikke brukes til å dele noen ting. Både jeg og samboeren har det, men bruker det svært lite. Hva er viktigst, Facebook eller den virkelige verden?

Han bruker det ganske mye....

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier han selv ang. FB?

Anonymkode: d91aa...cbf

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva sier han selv ang. FB?

At han vil være sikker først og at han egentlig ikke liker FB. Men jeg stusser mest på at han fjerner hvis jeg tagger han i at vi f.eks er på kino. Men dersom han blir tagget i noe av en kompis eller kollega, er det liksom greit... ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At han vil være sikker først og at han egentlig ikke liker FB. Men jeg stusser mest på at han fjerner hvis jeg tagger han i at vi f.eks er på kino. Men dersom han blir tagget i noe av en kompis eller kollega, er det liksom greit... ts

Da slutter du å ta kontakt med han for én stund og når han spør hvorfor kan du si at du ikke gidder ligge på noens vektskål for at de skal bestemme om du er god nok eller ikke for dem. 

Menn er full av piss. Ikke finn deg i pisset deres.

Anonymkode: 78bca...333

• Liker 2
Gjest Cocosa
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er saken annerledes. Virker som om han er flau av å være sammen med deg? 😳 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da er svaret der. Han vil være sikker før han legger det ut på sosiale medier. Har du forsøkt å tagge han i innlegg som ikke skriker "vi er kjærester som er på kino?". For eksempel tagge han i litt mer nøytrale ting? Når dere er med venner osv? Hvis det er greit å bli tagget i et innlegg med kollega eller kompis, så er det sikkert fordi det ikke er følelsesmessig og det er åpentlyst casual. Å dra på kino med en jente er ikke like casual.

Da slutter du å ta kontakt med han for én stund og når han spør hvorfor kan du si at du ikke gidder ligge på noens vektskål for at de skal bestemme om du er god nok eller ikke for dem. 

Menn er full av piss. Ikke finn deg i pisset deres.

Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre når du møter noen, vet heller ikke hvordan du pleier å tenke om de du dater. Men jeg klarer ikke automatisk å tenke at han ikke liker ts, for han dater jo ts..pleier man å date noen man ikke liker? Har romantiske følelser for? Introdusere for foreldre, venner og barn? Betyr livet på FB at alt dette forsvinner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har datet et mann i 5 mnd nå. Vi har møtt hverandres familier og barn. Han har vært veldig på for å få meg, mens det tok en lang stund før jeg ble interessert.

Han jobber mye, og er stortsett bare hjemme i helger, da treffes vi. Men det er lite kontakt i ukene. Han tar sjelden kontakt og virker avvisende. Når vi er sammen skal han alltid kose og være nær meg.

Men...han nekter å stå i forhold med meg på Facebook, han nekter meg å tagge han i noe. Jeg har en litt dårlig følelse egentlig.... Men har jo selvsagt blitt veldig forelsket og i begynnelsen kontaktet han meg ofte. Nå sender han aldri mld mer, ringer meg av og til i uka....

Og hva trenger du hjelp til?

Anonymkode: 37f86...7ea

AnonymBruker
Skrevet

si at du ikke gidder ligge på noens vektskål for at de skal bestemme om du er god nok eller ikke for dem. Menn er full av piss. Ikke finn deg i pisset deres.

Må kommentere dette også. Du gidder ikke å ligge i en vektskål og bli bedømt: passer vi sammen eller ikke? 

Om man kjenner hverandre fra før så er det kanskje lettere å vite om man passer sammen eller ikke. Om man ikke kjenner hverandre fra før, er det kanskje litt lurt å bli kjent først? Og jeg vil vel påstå at det er et kompliment til mannen at han veier deg i en vektskål og vurderer om man passer sammen eller ikke..

• Liker 1
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

TS,

Hvorfor måler du kvaliteten på forholdet utfra Facebook statusen? Hva er viktigst, at du er i et forhold med en som er glad i deg eller en teit status på Facebook? 

Min samboer har ikke oppdatert på FB at han er i et forhold med meg og vi har vært sammen i snart to år. Skal jeg lage en sak ut av det? Nei, fordi det betyr ingenting for meg. Alle vet at vi er samboere og i et forhold. 

Du må slutte med statusjaget ellers blir du dumpet ganske fort, av god grunn. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da er svaret der. Han vil være sikker før han legger det ut på sosiale medier. Har du forsøkt å tagge han i innlegg som ikke skriker "vi er kjærester som er på kino?". For eksempel tagge han i litt mer nøytrale ting? Når dere er med venner osv? Hvis det er greit å bli tagget i et innlegg med kollega eller kompis, så er det sikkert fordi det ikke er følelsesmessig og det er åpentlyst casual. Å dra på kino med en jente er ikke like casual.

Jeg vet ikke hva du pleier å gjøre når du møter noen, vet heller ikke hvordan du pleier å tenke om de du dater. Men jeg klarer ikke automatisk å tenke at han ikke liker ts, for han dater jo ts..pleier man å date noen man ikke liker? Har romantiske følelser for? Introdusere for foreldre, venner og barn? Betyr livet på FB at alt dette forsvinner?

Jeg tagget han også i et innlegg der vi var på fest.

Ofte så svarer han meg ikke, hverken på mld eller snap. Og nei, jeg maser ikke.

Skrevet

Hvis han virker mindre intersdert nå så kan du slutte å snakke med han på en stund, lat som at han er luft

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...