Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir sittende med alle regningene fra september, oktober, og november etter at det ble slutt. Han leker offer i saken, og nekter å betale sin del av strøm osv, og overlater alt til meg. Og jeg har ikke penger...

Jeg står som eier av bilen hans, men han er avhengig av den, og "elsker den"... Selges den, vil han ha nok til å kjøpe seg f.eks. en opel, men han trenerer det hele.

Noen tips i saken, eller noen som har vært borti lignende?

Har ikke lyst å være heksete, men føler meg grundig tråkket på nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:o

Hallo??

Bor du sammen med han?

Hvis du ikke gjør det, horfor selger du ikke bilen, som faktisk er DIN og hvorfor lar du deg behandle som dritt?

Skrevet
Jeg står som eier av bilen hans, men han er avhengig av den, og "elsker den"... Selges den, vil han ha nok til å kjøpe seg f.eks. en opel, men han trenerer det hele.

Har ikke lyst å være heksete, men føler meg grundig tråkket på nå...

Vær heks - bitch eller what ever - selg bilen! Du står som eier, be han få bilen over eller sin del av regningene ut av verden - punktum!

Er det noe å stusse i da? Slutt er slutt, over er over - bli ferdig med resten også sier nå jeg..

Offer? Javel, for hva da??

K.

Skrevet

Hvorfor får jeg følelsen av at det er mer til denne saken enn trådstarter sier?

Skrevet
Hvorfor får jeg følelsen av at det er mer til denne saken enn trådstarter sier?

Det er mye mer. Jeg får ikke nøklene tilbake til huset mitt blant annet. Han leker offer, samtidig som han ikke vil gi slipp og opptrer helt kontrollerende, fortsatt... :roll:

Skrevet

Det er mye mer. Jeg får ikke nøklene tilbake til huset mitt blant annet. Han leker offer, samtidig som han ikke vil gi slipp og opptrer helt kontrollerende, fortsatt...  :roll:

Er nok ingen enkel situasjon. Men er dette ditt hus? skift lås og si han kan beholde nøklene. Når det gjelder bilen, så selg den.

Skrevet

Dersom du ikke får bilnøkkelen til din bil - meld den som stjålet, for det er det den er.

Skrevet
Dersom du ikke får bilnøkkelen til din bil - meld den som stjålet, for det er det den er.

Og være like drittsekk? Jeg er ikke typen til å anmelde folk, men å selge bilen er kanskje en ide, eller bare avskilte den...

Skrevet

Så han bor i ditt hus der du ikke får komme inn, og kjører din bil? Og du betaler=

Steng av strømmen, avskilt bilen, og send han regning for husleie!

Skrevet
Så han bor i ditt hus der du ikke får komme inn, og kjører din bil? Og du betaler=

Så ille er det riktignok ikke. Han bor ikke i mitt hus og har ikke gjort det på uker. Men jeg får ikke husnøklene tilbake, og han nekter være med på å betale "moroa" strøm osv. for siste termin...

Jeg skal selvsagt selge bilen. Takk for tipset. Jeg visste det egentlig, men hvordan får jeg solgt den når han har den og ikke jeg...???

Skrevet

Så ille er det riktignok ikke. Han bor ikke i mitt hus og har ikke gjort det på uker. Men jeg får ikke husnøklene tilbake, og han nekter være med på å betale "moroa" strøm osv. for siste termin...

Jeg skal selvsagt selge bilen. Takk for tipset. Jeg visste det egentlig, men hvordan får jeg solgt bilen når han har den og ikke jeg og han bor ti mil unna...???

Gjest Anonymous
Skrevet

Og være like drittsekk?  

Har egentlig ikke tenkt på hva jeg kaller å selv ha kontroll på egne ting inkludert hus og bil - den naturligste og mest selvfølgelige ting i verden kanskje?

Skift lås, selg bilen og ta kontroll over deg og ditt før dine ubetalte regninger går til inkasso!

Gjest Bellatrix
Skrevet

Si at du melder den stjålet om han ikke leverer den tilbake.

Skrevet

Og i all korrespondanse mellom oss, som stort sett foregår via mail, sender han meg beskjeder om at jeg kastet han ut, han er et offeret.

Han beklager "det han gjorde" men skjønner ikke at det var grunnlag til å ende forholdet fordi vi kunne blitt så lykkelige for alltid, at jeg har skylda for alt...

Det er slutt. For min del er det slutt...

Men han trenerer det... og hvordan selge en bil som du ikke kan vise fram til evt kjøpere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal prøve. Men synes egentlig ikke om å ty til skitne knep. Er drittlei alt, er ikke lett for meg heller, selv om jeg var drittsekken som gjorde ende på et fem år langt forhold.... Det verste er egentlig at han har nøkkelen til mitt hjem, og kan komme når han vil.

Hva foregår i hodet på slike folk???

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er ikke noe skittent knep så lenge han har noe som er ditt og ikke vil levere det tilbake.

Skrevet
Det er ikke noe skittent knep så lenge han har noe som er ditt og ikke vil levere det tilbake.

Han har ikke tid, er kverna... Jeg pratet med han i telefonen nå nettopp...

Har ikke tid verken til å betale for siste termin strøm osv., levere /sende nøkler, eller prate med meg...

Bare disse sinnsyke mailene om at han er et offer... :roll: :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Stakkars mann, det høres ut som om det er skikkelig synd på han. Kanskje du skulle overføre litt penger til kontoen hans. Jeg mener kanskje dette gjør at han blir litt glad.

Kose på offeret....

Skrevet

Få byttet lås i dørene i huset ditt, så han ikke kan komme inn der uten at du vil iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...