Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Hei Jeg ble anklaget av kjæresten for å ha vært utro. Det kom i form av at vedkommende sa at h*n hadde en kjønnssykdom - og den kunne bare komme fra meg. I ettertid har det vist seg at hele scenarioet var konstruert for å "tvinge" eller lure meg til å innrømme evt. utroskap. Noe jeg ikke hadde vært Nå er jeg mildt sagt forbanna - er det rart?
Gjest Kane Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Og dette er et forhold du mener har livets rett?? Et sted må grensen trekkes for å leve med beskyldninger og sjalusi, og hos meg hadde dette definitivt vært en vekker.... Kane
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 :o Trøste og bære!! Jeg sier som Kane det fins grenser for hva man gidder og det her hadde vært langt over mine grenser!
Gjest *Fiona* Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp
Gjest Mann 28 Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 Nå er jeg mildt sagt forbanna - er det rart?Rart? Ååååå nei du..... h*n skulle ha fått erfart hvilke konsekvenser den "fellen" hadde gitt. Slikt gjør man bare ikke mot den man elsker :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Få fyren/dama ut av livet ditt. Her har du med en kontrollfreak å gjøre, en oversjalu sjel med liten eller ingen selvtillit, og det kommer til å gå ut over deg. Du fortjener bedre!!
Sekhmet Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Nå er jeg mildt sagt forbanna - er det rart? Nei, dette er overhodet ikke akseptabel oppførsel.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #9 Skrevet 15. desember 2004 Nå er jeg mildt sagt forbanna - er det rart? Nei, jeg hadde vært forbanna selv.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #11 Skrevet 15. desember 2004 Gi han et ultimatum; Få behandling for sjalusien sin eller avslutte forholdet. Det er en uakseptabel handling ja, men dersom han innrømmer at han har et problem og er villig til å gjøre noe med det (få profesjonell hjelp!), så kan det komme mye godt ut av det.
Gjest Ninakanin Skrevet 15. desember 2004 #12 Skrevet 15. desember 2004 Jeg siterer bare hva en drapsdømt (sjalusidrap) mann sa i et intervju: "Til alle damer med menn som er kontrollerende og sjalu: Ikke tro dere kan forandre dem, kom dere bort så fort så mulig."
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 Jeg siterer bare hva en drapsdømt (sjalusidrap) mann sa i et intervju: "Til alle damer med menn som er kontrollerende og sjalu: Ikke tro dere kan forandre dem, kom dere bort så fort så mulig." Jeg tror ikke att bare fordi en person har gått så langt som til å drepe noen pga sjalusi - så kan han uttale seg om hvordan sjalue mennesker generelttenker. Det blir litt som å lage mannen til en gud eller ett orakel. Jeg har tro på at mennesker kan forandre seg dersom de vil.
Suzy Skrevet 16. desember 2004 #15 Skrevet 16. desember 2004 Jeg tror ikke att bare fordi en person har gått så langt som til å drepe noen pga sjalusi - så kan han uttale seg om hvordan sjalue mennesker generelttenker. Det blir litt som å lage mannen til en gud eller ett orakel. Jeg har tro på at mennesker kan forandre seg dersom de vil. Nøkkelordene her er om de vil - Ninakanin sier jo "ikke tro at du kan forandre den som er sjalu" - den som har et problem må ta tak i det selv. Kom seg vekk ja!
Gjest Føler meg tråkka på Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 Gi han et ultimatum Har mer tro på at det er en HUN.
Suzy Skrevet 16. desember 2004 #17 Skrevet 16. desember 2004 Har mer tro på at det er en HUN. Hvorfor det? Det fins skrulletet sjalu mennesker av begge kjønn...
Scorpina Skrevet 16. desember 2004 #18 Skrevet 16. desember 2004 Run Forrest...! Run! Mvh Yvonne Ja jeg vil si det samme!! Ta beina på nakken - avslutt forholdet - del hva enn dere har felles...og gjør forholdet død og begravet?!?! Og, kommer du med "jammen jeg EEER jo så glad i han/henne"...vel, så man ligger så reder man er det noe som heter!! Du skal da no vel for svarte være i et forhold som ikke sliter deg ut økonomisk/fysisk og psykisk?!?! Nei, ta skjea i egen hånd og krev rettferdighet. IDAG!!
Gjest Føler meg tråkka på Skrevet 16. desember 2004 #19 Skrevet 16. desember 2004 Hvorfor det? Det fins skrulletet sjalu mennesker av begge kjønn... Nettopp! Hvorfor må det være en han? Pass på så du ikke skyter deg selv i foten....
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2004 #20 Skrevet 16. desember 2004 Bare som et lite apropos litt på siden: Det er mulig å få positivt på en klamydiatest UTEN å ha klamydia. Det kalles en falsk positiv test. Skjer det og begge i paret mener de ikke har vært utro, så få det sjekket en gang til før forholdet ryker pga mistanker. Og jeg ville sagt at kjæresten i dette tilfeller var en hun. Hvor ofte hører du om menn som frivillig og umotivert stikker innom legen og får seg en klamydiatest (Q-tips i urinrøret er visst ikke noe digg). Mens kvinner kan lett få det sjekket samtidig med en vanlig celleprøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå