Gå til innhold

Testet om utroskap - forbanna

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg ble anklaget av kjæresten for å ha vært utro.

Det kom i form av at vedkommende sa at h*n hadde en kjønnssykdom - og den kunne bare komme fra meg.

I ettertid har det vist seg at hele scenarioet var konstruert for å "tvinge" eller lure meg til å innrømme evt. utroskap. Noe jeg ikke hadde vært

Nå er jeg mildt sagt forbanna - er det rart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dette er et forhold du mener har livets rett??

Et sted må grensen trekkes for å leve med beskyldninger og sjalusi, og hos meg hadde dette definitivt vært en vekker....

Kane

Skrevet

:o Trøste og bære!!

Jeg sier som Kane det fins grenser for hva man gidder og det her hadde vært langt over mine grenser!

Skrevet

Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøp

Skrevet
Rart? Ååååå nei du..... h*n skulle ha fått erfart hvilke konsekvenser den "fellen" hadde gitt.

Slikt gjør man bare ikke mot den man elsker :evil:

Skrevet

Få fyren/dama ut av livet ditt. Her har du med en kontrollfreak å gjøre, en oversjalu sjel med liten eller ingen selvtillit, og det kommer til å gå ut over deg.

Du fortjener bedre!! :tommelsmil:

Skrevet

Nei, dette er overhodet ikke akseptabel oppførsel.

Skrevet

Nei, jeg hadde vært forbanna selv.

Skrevet

Run Forrest...! Run!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gi han et ultimatum;

Få behandling for sjalusien sin eller avslutte forholdet.

Det er en uakseptabel handling ja, men dersom han innrømmer at han har et problem og er villig til å gjøre noe med det (få profesjonell hjelp!), så kan det komme mye godt ut av det.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg siterer bare hva en drapsdømt (sjalusidrap) mann sa i et intervju:

"Til alle damer med menn som er kontrollerende og sjalu: Ikke tro dere kan forandre dem, kom dere bort så fort så mulig."

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg siterer bare hva en drapsdømt (sjalusidrap) mann sa i et intervju:

"Til alle damer med menn som er kontrollerende og sjalu: Ikke tro dere kan forandre dem, kom dere bort så fort så mulig."

Jeg tror ikke att bare fordi en person har gått så langt som til å drepe noen pga sjalusi - så kan han uttale seg om hvordan sjalue mennesker generelttenker. Det blir litt som å lage mannen til en gud eller ett orakel.

Jeg har tro på at mennesker kan forandre seg dersom de vil.

Skrevet

Jeg tror ikke att bare fordi en person har gått så langt som til å drepe noen pga sjalusi - så kan han uttale seg om hvordan sjalue mennesker generelttenker. Det blir litt som å lage mannen til en gud eller ett orakel.

Jeg har tro på at mennesker kan forandre seg dersom de vil.

Nøkkelordene her er om de vil - Ninakanin sier jo "ikke tro at du kan forandre den som er sjalu" - den som har et problem må ta tak i det selv.

Kom seg vekk ja!

Gjest Føler meg tråkka på
Skrevet
Gi han et ultimatum

Har mer tro på at det er en HUN.

Skrevet

Har mer tro på at det er en HUN.

Hvorfor det?

Det fins skrulletet sjalu mennesker av begge kjønn...

Skrevet
Run Forrest...! Run!

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja jeg vil si det samme!! Ta beina på nakken - avslutt forholdet - del hva enn dere har felles...og gjør forholdet død og begravet?!?!

Og, kommer du med "jammen jeg EEER jo så glad i han/henne"...vel, så man ligger så reder man er det noe som heter!! Du skal da no vel for svarte være i et forhold som ikke sliter deg ut økonomisk/fysisk og psykisk?!?!

Nei, ta skjea i egen hånd og krev rettferdighet. IDAG!!

Gjest Føler meg tråkka på
Skrevet

Hvorfor det?

Det fins skrulletet sjalu mennesker av begge kjønn...

Nettopp! Hvorfor må det være en han?

Pass på så du ikke skyter deg selv i foten....

Skrevet

Bare som et lite apropos litt på siden:

Det er mulig å få positivt på en klamydiatest UTEN å ha klamydia. Det kalles en falsk positiv test. Skjer det og begge i paret mener de ikke har vært utro, så få det sjekket en gang til før forholdet ryker pga mistanker.

Og jeg ville sagt at kjæresten i dette tilfeller var en hun. Hvor ofte hører du om menn som frivillig og umotivert stikker innom legen og får seg en klamydiatest (Q-tips i urinrøret er visst ikke noe digg). Mens kvinner kan lett få det sjekket samtidig med en vanlig celleprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...