Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Valpen min satt mat i halsen i stad. Var skikkelig skummelt synes jeg.. Jeg bare ristet hun litt med hodet ned. Visste ikke hva jeg skulle gjøre. Det gikk jo heldigvis bra. Men hvordan skal det egentlig gjøres? Veldig fint å vite tilfelle det skulle skje igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Gi den iskrem! Det gjør svelget glatt og det kjøler ned eventuell hovenhet som bare detslik at det som sitter fast glir rett ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Takk for svar.. Men jeg tror IKKE hun hadde klart å spise noe som helst, hun fikk jo nesten ikke puste, bare sto der og "hostet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Det er utrolig hva slags anstrengelser de går til om du byr på noe godt, men er det så alvorlig så er det vel Heimlich som gjelder? Jeg siktet til småting som setter seg fast... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå