Gå til innhold

lavt stoffskifte

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det noen som kan gi meg litt info. om sykdommen og evt henvise til lesestoff/nettsider ol.

har hatt sykdommen en stund, men vet egentlig veldig lite om den...

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner litt på stoffskifte.org ellers så er det bare å søke på nettet så finner du en del informasjon. (Gjerne på utenlandske sider!) Lite på norsk...

Skrevet

Hei.

Jeg har lavt stoffskifte.

Det ble oppdaget da jeg ble gravid for 11 år siden, da var det først veldig høyt, jeg har tatt to jodbehandlinger, som skulle stråle vekk noe i halsen min, da ble stoffskiftet lavt.

Jeg ble da veldig trett, vektøkning, fryser lett, hjerterytmen blir uregelmessig, og jeg har veldige humørsvingninger, jeg spiser tabletter for det hver dag, og tar jevnelige blodprøver.

Eplesmil

Skrevet

Jeg har også lavt stoffskifte og sliter med de samme symptomene som Eplesmil. Tar medisin hver dag.

Hvis du søker etter "lavt stoffskifte" på Kvasir så finner du masssssse informasjon.

Lykke til

Skrevet

joda, eplesmil..

jeg tar også blodprøver Hver 6 uke og spiser piller så det detter i meg.

har et samliv som snart brister pga sykdommen (trøtt på kveldene) osv osv... så det var liksom ikke DE opplysningene jeg var ute etter :wink:

Skrevet

Hei

Hvis du ikke allerede har funnet siden - søk på Sonjas stoffskifteforum. Eller gå inn på;

www.toreolsen.com/forum

Der finner du masse informasjon om lavt stoffskifte - og treffer på mange hyggelige mennesker på forumet med samme problem.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...