Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med medicated clering gel fra Dremalogica?

Lurer også på disse produktene special clering booster og skin renewal booster.

Hva syns dere om dem, og er dere fornøyde med dem?

Jeg er plaget med litt kviseutbrudd i t-sonen fra tid til annen og har blitt anbefalt disse produktene. Vil gjerne høre deres erfaringer før jeg bestiller. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Skin renewal booster, og er veldig fornøyd med den. Ble anbefalt å bruke den etter Gentle cream exfoliant.

Skrevet

Special Clearing Booster er basert på 5 % benzoylperoksid, dvs at du kan kjøpe Basiron på apoteket som gjør samme nytta og koster mye mindre. Benzoylperoksid er en av de få tingene som funker på mine kviser, men det er ganske sterkt, så det krever litt tilvenning. Og kremen bleker klær og sengetøy, så du må ikke bruke det nyeste, fineste silkesengetøyet ditt når du bruker den!

Skrevet

Jeg får underjordiske kviser på haken innimellom, og da bruker jeg Vit A-plus Clearing Complex fra MD Formulations på dem. Svir, og stinker lim, men funker som bare det, og tørker ikke ut så ille heller hvis det bare brukes lokalt.

Skrevet
Jeg får underjordiske kviser på haken innimellom' date=' og da bruker jeg Vit A-plus Clearing Complex fra MD Formulations på dem. [/quote']

Samme her. Synes den virker bedre enn Dermalogica medicated clearing gel.

(Du kan få prøver på Medicated clearing gel hos en hudpleier som fører Dermalogica)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...