AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Som de fleste katter har min katt sine favorittmerker. Den siste uka har alle ligget i vannet hennes hver gang jeg skal skifte det. Noen teorier om hvorfor? Den ene rosa tingen er en silikonarmbånd (?) og en gang den var full av hår så skylte jeg det før vi lekte videre med det. Kan det ha noe å si? Vasker hun dem? Anonymkode: cc2b2...60f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Som de fleste katter har min katt sine favorittmerker. Den siste uka har alle ligget i vannet hennes hver gang jeg skal skifte det. Noen teorier om hvorfor? Den ene rosa tingen er en silikonarmbånd (?) og en gang den var full av hår så skylte jeg det før vi lekte videre med det. Kan det ha noe å si? Vasker hun dem? Anonymkode: cc2b2...60f Det skulle være "favorittleker". Anonymkode: cc2b2...60f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Er katten din en orientaler? Vet ikke hvorfor men sett andre orientalere gjøre dette. Anonymkode: 9344c...d38 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Nei, hun er skogkatt. Takk for svar! Anonymkode: cc2b2...60f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå