Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stripet håret hjemme i går, og det ble helt forferdelig. Masse hvite og gule områder og flekkete. Gjort det hjemme med hell før altså, vet ikke hva som gikk galt denne gangen. 

Uansett kjøpte jeg en toner fra L'Oréal i fargen light blonde, som reddet krisen, ble en jevn og fin mørkeblond farge. Det jeg nå er redd for er hvordan håret ser ut når toneren går ut, varer den bare i 6 uker, og vil håret se like ille ut som i går når toneren går ut? 

Lurer også på hva dere vil anbefale til litt svakt grønnskjær som henger igjen fra lillasjampoen som hørte med blekingen i går. Sitronsaft tok vekk det verste, men er enda noen lysegrønne striper. 

Tusen takk :pls:

Anonymkode: 16634...3b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne som reddet håret mitt i dag!

IMG_1428.JPG

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lillasjampoen som har forårsaket de grønne stripene, men når man farger blondt hår mørkere må det alltid være varme toner i fargen, ikke nøytral farge slik som du har brukt. 

Noen sier at ketchup hjelper, altså å bruke den som en toner. Eller så kan du jo vente å se om fargen går ut litt og eventuelt sette ny toner med varme toner. 

Etter min erfaring sitter alltid noe av toneren igjen i bleket hår, og har aldri opplevd at fargen har blitt helt som den var før.

Anonymkode: 4734d...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lillasjampoen som har forårsaket de grønne stripene, men når man farger blondt hår mørkere må det alltid være varme toner i fargen, ikke nøytral farge slik som du har brukt. 

Noen sier at ketchup hjelper, altså å bruke den som en toner. Eller så kan du jo vente å se om fargen går ut litt og eventuelt sette ny toner med varme toner. 

Etter min erfaring sitter alltid noe av toneren igjen i bleket hår, og har aldri opplevd at fargen har blitt helt som den var før.

Anonymkode: 4734d...65d

Tusen takk for svar 😊 Ketchup skal prøves i morgen! Håper det varer i lang tid hos meg også da, ble så utrolig fin farge, og skummelt med alle de hvite og gule stripene som ligger gjemt under fargen :P står permanent på pakken, men vet ikke om det vil si at det faktisk er permanent. 

AnonymBruker
Skrevet

Etter jeg vasket håret i dag ble hele håret litt orange, og grønnskjæret var veldig tydelig. Fikk helt panikk og prøvde ut alle kjerringråd jeg fant, både blåfarge og ketchup som jeg fikk i svar over her. Det fikk vekk det verste, men har en litt beige farge nå? Føler den er som oppvaskvann :sukk: jeg ønsket jo en lys blondfarge, men trør ikke styre noe mer nå for håret er betydelig slitt etter helga. Hva syns dere om nåværende farge? Jordbærblond, beige, brassy? Stygg?

Z1JFZWx5.jpeg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns håret ditt ser fint ut! Ser mye mer naturlig og sunt ut enn de mange svidde blonde norske hodene rundt omkring rett og slett.  Du trenger ikke å styre noe mer syns jeg ☺

Anonymkode: ddd68...440

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter jeg vasket håret i dag ble hele håret litt orange, og grønnskjæret var veldig tydelig. Fikk helt panikk og prøvde ut alle kjerringråd jeg fant, både blåfarge og ketchup som jeg fikk i svar over her. Det fikk vekk det verste, men har en litt beige farge nå? Føler den er som oppvaskvann :sukk: jeg ønsket jo en lys blondfarge, men trør ikke styre noe mer nå for håret er betydelig slitt etter helga. Hva syns dere om nåværende farge? Jordbærblond, beige, brassy? Stygg?

Z1JFZWx5.jpeg

Det der er den hårfargen jeg har som blond nå. 

Anonymkode: 0f29a...449

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns håret ditt ser fint ut! Ser mye mer naturlig og sunt ut enn de mange svidde blonde norske hodene rundt omkring rett og slett.  Du trenger ikke å styre noe mer syns jeg ☺

Anonymkode: ddd68...440

Takk :) Syns jeg hadde kledd en kaldere farge, men får vente noen mnd da!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er den hårfargen jeg har som blond nå. 

Anonymkode: 0f29a...449

Hva kaller du denne blondfargen? Eller hva bruker du får å få den sånn? Vet ikke hva slags type blondt dette er, iom at den ble sånn av en kombinasjon av forskjellige hårfarger, ketchup og sitron :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...