AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg har aldri brydd meg om å vinne. Spill interesserer meg ikke, og da jeg gikk på skolen brydde det meg ikke om jeg vant eller tapte i basket f.eks. Er dette vanlig? Hører så mye om vinnerinstinkt og sånn. Jeg bare bryr meg ikke om å vinne noe som helst egentlig. Kunne godt vunnet i Lotto, det er det eneste. Anonymkode: 78ad0...082
Februarstjerna Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Sånn er jeg og! Eier ikke vinnerinstinkt! Lever godt med det, tror faktisk det gir meg enkelte fordeler i livet:-)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Det er veldig mye vanligere blandt jenter/kvinner enn gutter/menn. Fordelen er at man ikke driter seg helt ut når det går galt, mens ulempen er at sjansen for å bli rik eller få toppjobber blir lav. Anonymkode: c9e51...859
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brydd meg om å vinne. Anonymkode: 78ad0...082 Det er helt greit. Du er normal. Anonymkode: eca1b...bc3
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har det ikke heller. Jeg vil gjerne være god til ting, men konkurranser interesserer meg lite.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #6 Skrevet 18. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mye vanligere blandt jenter/kvinner enn gutter/menn. Fordelen er at man ikke driter seg helt ut når det går galt, mens ulempen er at sjansen for å bli rik eller få toppjobber blir lav. Anonymkode: c9e51...859 Det tror jeg og! Ser det på min arbeidsplass, makan til drama, rævsleiking og baksnakking blant mannfolka. Bare for å krangle seg opp til toppen. Jeg har ganske bra survival-instinkt da, i form av at jeg skal klare meg selv økonomisk og ikke være avhengig av noen. Anonymkode: 78ad0...082
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #7 Skrevet 18. mars 2017 Og ikke skjønner jeg sånne spillkvelder, pokerkvelder osv. Spill er såå kjedelig. Kortspill er verst. Jeg har det bare ikke i meg. Anonymkode: 78ad0...082
Chiyo Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 Jeg liker å vinne, men jeg hater ikke å tape. Hvis det noe jeg hater så er det å spille et spill eller noe med noen som blir sur når de ikke vinner, eller som er så ufordragelig når de vinner at de ødelegger stemningen. Min bror er litt sånn. Det er umulig å spille monopol med han fordi han ødelegger stemningen for de andre, og det ender med at vi ikke spiller ferdig fordi han gjør min andre bror så sint at han nesten velter brettet. Nice. 1
Elaine Marley Skrevet 18. mars 2017 #9 Skrevet 18. mars 2017 Kommer litt an på hva det er. Lagidrett og idrett generelt bryr jeg meg lite om, men spill generelt kan være gøy å vinne i. Jeg klikker derimot ikke hvis jeg taper. Tenker bare at da var den personen bedre enn meg, og ferdig med det liksom.
Elaine Marley Skrevet 18. mars 2017 #10 Skrevet 18. mars 2017 31 minutter siden, Chiyo skrev: Jeg liker å vinne, men jeg hater ikke å tape. Hvis det noe jeg hater så er det å spille et spill eller noe med noen som blir sur når de ikke vinner, eller som er så ufordragelig når de vinner at de ødelegger stemningen. Min bror er litt sånn. Det er umulig å spille monopol med han fordi han ødelegger stemningen for de andre, og det ender med at vi ikke spiller ferdig fordi han gjør min andre bror så sint at han nesten velter brettet. Nice. Virker som monopol får frem det verste i noen Jeg og min søster skulle spille det en gang, og det endte med krangel. Måtte bare avslutte hele greia.
Chiyo Skrevet 18. mars 2017 #11 Skrevet 18. mars 2017 33 minutter siden, Elaine Marley skrev: Virker som monopol får frem det verste i noen Jeg og min søster skulle spille det en gang, og det endte med krangel. Måtte bare avslutte hele greia. Min bror var sur fordi han ikke hadde nok tomter. Så nå han fikk hele gater kjøpte han alle husene i banken og nektet å oppgradere til hotel. Det er lov i følge reglene, og det er det verste knepet i boken! Fordi da får ingen andre kjøpe hus og alle taper alle pengene sine med å lande på alle tomtene hans. Det er jo egentlig "poenget" med MONOPOL, men ikke noe gøy når man spiller sånn. Alle blir så sur.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #12 Skrevet 18. mars 2017 1 time siden, Chiyo skrev: Jeg liker å vinne, men jeg hater ikke å tape. Hvis det noe jeg hater så er det å spille et spill eller noe med noen som blir sur når de ikke vinner, eller som er så ufordragelig når de vinner at de ødelegger stemningen. Min bror er litt sånn. Det er umulig å spille monopol med han fordi han ødelegger stemningen for de andre, og det ender med at vi ikke spiller ferdig fordi han gjør min andre bror så sint at han nesten velter brettet. Nice. Akkurat det sier vel mer om familien din sin primitivitet enn om forholdene hos folk generelt... Anonymkode: 531d4...0bb
Chiyo Skrevet 19. mars 2017 #13 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat det sier vel mer om familien din sin primitivitet enn om forholdene hos folk generelt... Anonymkode: 531d4...0bb Vi har altså ikke bedre ting å finne på enn å fornærme andres familie? Glad jeg kan hjelpe deg med å fylle opp fritiden din med noe meningsfullt. Endret 19. mars 2017 av Chiyo 2
Mari Y Skrevet 19. mars 2017 #14 Skrevet 19. mars 2017 På 18.3.2017 den 0.03, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri brydd meg om å vinne. Spill interesserer meg ikke, og da jeg gikk på skolen brydde det meg ikke om jeg vant eller tapte i basket f.eks. Er dette vanlig? Hører så mye om vinnerinstinkt og sånn. Jeg bare bryr meg ikke om å vinne noe som helst egentlig. Kunne godt vunnet i Lotto, det er det eneste. Anonymkode: 78ad0...082 Jeg har egentlig aldri skjønt det heller. Man trenger ikke vinne i alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå