AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg vi til Los Angeles! Jeg synes Santa Monica helst. Er det dyrt å leie bil?? Er det dyrt i LA sånn generelt? Utenom hotel og fly. Jeg tenker meg 2 uker i LA. For og oppleve kulturelle ting og kanskje se noen kjendiser om jeg blir så heldig. Anbefaler dere noe spesielt? Sorry for veldig rotete innlegg Anonymkode: 898a4...5ab
reiselyst72 Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Santa Monica er et fint sted å ha som utgangspunkt om du vil oppleve LA. Men det er desverre også et av de dyreste områdene når det gjelder hotell priser. Leiebil i Los Angeles er ikke så dyrt, du bør kunne få en grei bil for kr 1500 - 2000 per uke inkludert alt av nødvendige forsikringer. Generelt så bør du med dagens høye dollarkurs regne med "norske priser" på mat og drikke i Los Angeles. Du kan lese noen tips om hoteller i Los Angeles her og noen gode innsider tips fra folk som bor / har bodd i Los Angeles på bloggen til Positivista eller hos Reisepluss
Byjenta! Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Jeg var i Los Angeles i 2014, var da i 10 dager. Det som absolutt anbefales å se er Hollywood, Santa Monica, Venice Beach, Dra på Hollywood tour, men er også lurt kjøpe kart og kjøre selv om du ønsker se kjendishus osv... Universal Studios var en utrolig opplevelse som anbefales, samt Six Flags Magic Mountai Long Beach, og akvariumet der, San diego var vi innom på grensa til Mexico og innom San Diego Dyrepark.
Ginny Skrevet 21. mars 2017 #4 Skrevet 21. mars 2017 VIP-billetter hos universal studios er faktisk verdt det! Og det er overraskende godt kollektivtilbud i LA, både tube og tog, det er bare at de lokale ikke veit om det 😋 Ellers er det ikke en spesielt sjarmerende by vil jeg si, det er veldig mye forskjellig der. Men klimaet er veldig behagelig 😃
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #5 Skrevet 22. mars 2017 Vi var i LA i fjor, men kun i noen dager. Tror ikke jeg ville vært der i 2 uker; da ville jeg heller kjørt litt rundt og opplevd flere steder. Vi bodde på et koselig hotell som heter Mama Shelter, som ligger bare et par kvartal fra Hollywood walk of fame, Ellers var vi på en sightseeing med A day in LA tours som var knallbra og dekket det meste vi hadde lyst å se. Om vi skulle vært der litt lenger ville vi nok fått med oss Universal studios også. Anonymkode: 074e5...0b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå