AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg ble mamma for første gang for litt over 3 måneder siden og har plutselig blitt veldig bevist på at jeg har fått veldig mange flere føflekker enn jeg hadde for et år siden. (Ser det blant annet når jeg ser på bilder av meg selv i bikini fra før svangerskapet) Så da lurer jeg på om hormonene kan påvirke sånn at man får flere føflekker? Hørte jo at man ikke skulle ta solarium (noe jeg også unngikk da, men tidligere har vært en flittig bruker av) under graviditeten fordi hormonene kunne gi pigmentflekker.. Er det noen der ute som vet noe om dette eller har erfaringer å dele? Jeg sitter og lurer på om jeg må ordne meg en time hos legen for jeg blir bekymret for hudkreft/føflekk kreft... Anonymkode: 2b094...25d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Det er veldig vanlig å få flere, og at de man har blir større. Men det er alltid lurt å sjekke føflekker som endrer seg hos legen likevel Anonymkode: 00018...73d
Amarone Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Jeg fikk noen nye føflekker på brystet, men de forsvant igjen noen måneder etter fødsel. Som anonym bruker sier over: man bør alltid sjekke. Jeg spurte jordmoren jeg gikk til i svangerskapet, men hun hadde ikke hørt om dette. Men internett sa det var vanlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå