Gå til innhold

Leger..! (Og andre yrkesgrupper)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes leger er så fine. Selvsagt kommer det helt an på personligheten - tiltrekkes ikke av en kjepphøy og slesk lege med dårlig personlighet. Men liker vennlige, imøtekommende leger. Synes det er så flott med mennesker som har så mye kunnskap og som virkelig har studert beinhardt for å fullføre studiet sitt. 

Er selv sykepleier, haha, så tror det kanskje kunne ha blitt litt skeiv-fordeling om jeg evnt skulle ha blitt sammen med en lege. Og leger er jo mennesker de og, og tiltrekkes selvsagt av forskjellige typer mennesker. Får beundre dem på avstand på jobb.. 😅

Noen andre som har en spesiell tiltrekning til leger, eller en annen yrkesgruppe? 😝 Fortell gjerne hvorfor!

Anonymkode: 0e857...764

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykologer. :)

Anonymkode: d1ae4...7d9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Regnskapsfører, og synes det er såå stas med interim og årsoppgjør når de søte små nyutdannede revisorene kommer. :fnise:

Anonymkode: 6b924...940

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Mannlige, "profesjonelle" servitører. Liker at de er litt underkastet, men fortsatt har stolthet

Anonymkode: c1a33...c24

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regnskapsfører, og synes det er såå stas med interim og årsoppgjør når de søte små nyutdannede revisorene kommer. :fnise:

:fnise:

Anonymkode: f0673...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Friluftsguider. Dårlig ide å falle for slike, for de har ikke ro i røva :alice::laugh:

Anonymkode: 14b1b...3f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo som en vandrende klisjé. 

Anonymkode: 464aa...0cd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker gutter som driver med litt sånne nerdegreier. Ikke typ ingeniør, kan gjerne være på avdelingsleder på elkjøp liksom. Vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 9713a...bc2

• Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes leger er så fine. Selvsagt kommer det helt an på personligheten - tiltrekkes ikke av en kjepphøy og slesk lege med dårlig personlighet. Men liker vennlige, imøtekommende leger. Synes det er så flott med mennesker som har så mye kunnskap og som virkelig har studert beinhardt for å fullføre studiet sitt. 

Er selv sykepleier, haha, så tror det kanskje kunne ha blitt litt skeiv-fordeling om jeg evnt skulle ha blitt sammen med en lege. Og leger er jo mennesker de og, og tiltrekkes selvsagt av forskjellige typer mennesker. Får beundre dem på avstand på jobb.. 😅

Noen andre som har en spesiell tiltrekning til leger, eller en annen yrkesgruppe? 😝 Fortell gjerne hvorfor!

Lege og sykepleier er ganske klassisk, ja ;) Nesten magisk det der... Skriver under på den! 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, UngMann1986 skrev:

Lege og sykepleier er ganske klassisk, ja ;) Nesten magisk det der... Skriver under på den! 

Ja, det er klassisk og ganske klisjé 😅 Nesten litt flau over det, men kan jo ikke noe for det 😊 Hvis bare en av legene på avdelingen kunne ha lagt merke til meg!

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannlige, "profesjonelle" servitører. Liker at de er litt underkastet, men fortsatt har stolthet

Anonymkode: c1a33...c24

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Friluftsguider. Dårlig ide å falle for slike, for de har ikke ro i røva :alice::laugh:

Anonymkode: 14b1b...3f5

Haha, morsomt 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Den evige klisjeen menn i uniform, og handymen. Sukk, savner håndverkersex! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg har en ting for leger og merkelig nok så er det leger som tiltrekkes meg uansett hvor jeg er. Tror jeg er en legemagnet :P 

Anonymkode: 60578...0ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den evige klisjeen menn i uniform, og handymen. Sukk, savner håndverkersex! 

Kan du utdype? :fnise:

Anonymkode: 6ec31...bde

• Liker 2
Gjest UngMann1986
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er klassisk og ganske klisjé 😅 Nesten litt flau over det, men kan jo ikke noe for det 😊 Hvis bare en av legene på avdelingen kunne ha lagt merke til meg!

Kanskje jeg kan spleise deg med noen? 😉

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ganske sterk lege-fetish når det er godt nok at "en av legene" legger merke til deg. Samme hvem liksom, bare det er en lege. :P

Anonymkode: 909b2...c27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ingen som trumfer søppelmennene, de er bare så heite! Ser så mandige ut der de står bakpå søppelbilen og holder seg fast sånn litt nonchalant før de hopper av med perfekt svikt i knærne! Hvem kan stå for noe så laidback og herlig? Med en (1!) sterk arm  drar de søppeldunken ut i gaten og vips så er alle uhumskheter tømt i søppelbilen og vi kan starte med rene ark og tom søppeldunk! wow, jeg blir helt matt. Ingen over og ingen ved siden. Resten kunne godt gått i søpla for min del. :ninuskapus:

Anonymkode: 4f5f4...2fc

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ganske sterk lege-fetish når det er godt nok at "en av legene" legger merke til deg. Samme hvem liksom, bare det er en lege. :P

Anonymkode: 909b2...c27

Hahaha... Der tok du meg :P 

1 time siden, UngMann1986 skrev:

Kanskje jeg kan spleise deg med noen? 😉

Haha, kjenner du noen snille leger? 😉 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg har en ting for leger og merkelig nok så er det leger som tiltrekkes meg uansett hvor jeg er. Tror jeg er en legemagnet :P 

Anonymkode: 60578...0ec

Oi oi! Så heldig du er 😚 Hva er hemmeligheten? :P Kanskje er du bare deg selv? 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen som trumfer søppelmennene, de er bare så heite! Ser så mandige ut der de står bakpå søppelbilen og holder seg fast sånn litt nonchalant før de hopper av med perfekt svikt i knærne! Hvem kan stå for noe så laidback og herlig? Med en (1!) sterk arm  drar de søppeldunken ut i gaten og vips så er alle uhumskheter tømt i søppelbilen og vi kan starte med rene ark og tom søppeldunk! wow, jeg blir helt matt. Ingen over og ingen ved siden. Resten kunne godt gått i søpla for min del. :ninuskapus:

Anonymkode: 4f5f4...2fc

Får håpe en av disse søppelmennene kommer og tømmer søpla de snart da 😉

AnonymBruker
Skrevet

Søppelbilførere :yvonne:

Anonymkode: 4f7f8...ead

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håndtverkere! De er så rolige stille og fokuserte og vet ikke hvor sexy og mystiske de er akkurat da. Opplever de oftest som veldig folkelige og blide menn med stor M! De blir 10.000 ganger kjekkere når jeg vet de er hånndtverkere! 

Anonymkode: 6ec31...bde

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...