wok Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det helt kaos der om dagen, eller? Skal nemlig kjøpe kjøkken, og håper at alle andre bare skal kjøpe julegaver, slik at køen foran kjøkkenhjeldisken ikke er milelang :k :håpe håpe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Tja... var mye folk der (leangen). Kanskje du kan dra på dagtid? hadde egentlig ikke store problemer med å få hjelp av personalet, for en gangs skyld. Og det er nok sant at de fleste er ute etter julepynt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Reis så du er der når det åpner så er det ikke noe problem. Har selv vært på IKEA mange ganger i "julestria", men er så godt kjent der at det ikke gjør meg noe at det er folk og kaos over alt. Jeg vet hvor tingene er og hva jeg skal ha, da går det greit selv om det kan være litt vanskelig å komme fram til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg var nylig på Ikea Furuset, og var der ca kl 21-21.30. Da var det overkommelig med folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 tror det er mye folk alle steder jeg nå før jul -charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 ja, på slependen i dag formiddag og det var ikke så ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Var på Ikea Furuset idag kl. 1600 og det var faktisk ikke kø i kassene. Godt med parkering var det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. desember 2004 #8 Del Skrevet 16. desember 2004 Var på IKEA Furuset i fem-sekstiden i går og det var slett ikke ille. Bytte retur er et lite helvete - men ellers helt greit. Men jeg ble litt paff da jeg kom til kassa og møtte på et julenek som "holdt av plass i køen" til venninnen sin og hennes vogn... jaja - det er bare en jul i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 16. desember 2004 #9 Del Skrevet 16. desember 2004 Var på IKEA på Furuset på tirsdag mellom 21 og 22, og da var det deilig lite folk der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSol Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 var ikke voldsomt mye folk der i dag ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå