Gå til innhold

Kvinners forhold til pumping av underliv.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du som kvinne erfaring med partnere, enten menn eller kvinner, som har brukt pumpe for å forstørre kjønnsorganet?

Har du som kvinne gjort det selv, eller vurdert det, og hvorfor?

Disse pumpene kan kjøpes privat, eller fåes på resept. 

Anonymkode: 01d0c...893

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: f1a96...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Man bruker det for å få mer blod i kjønnsorganet og dermed bli med sensitiv og hard. Jeg som kvinne kunne godt ha eksperimentert med å bli pumpa om partner foreslo det fordi jeg forestiller meg man blir drit sensitiv. 

Anonymkode: 696ac...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde også syns det var fascinerende om en mann gjorde det på seg for å bli enda hardere. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde også syns det var fascinerende om en mann gjorde det på seg for å bli enda hardere. 

Den blir ihvertfall større der å da. Kan øke omkretsen med ca +20% og lengden ca +10%. Det etter 15 - 20 minutt med pumping. 

Det vil si at en en penis med omkrets 15 vil øke til 18 og lengde 20 til 22. 

Skrevet

Har forsøkt å pumpe opp penis, ja. Den ble større, midlertidig, men den ble ikke akkurat mer følsom. Den ble også merkelig pløsete, så kjæresten min den gang kjente faktisk mer av meg uten. 

Skrevet

Meh, funket ikke som tenkt.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Har forsøkt å pumpe opp penis, ja. Den ble større, midlertidig, men den ble ikke akkurat mer følsom. Den ble også merkelig pløsete, så kjæresten min den gang kjente faktisk mer av meg uten. 

Overdrev du. Høres ut som du har holdt på for lenge og med for stort undertrykk. Forskjell på å skape ødem og å maksimere eksisterende kapasitet. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overdrev du. Høres ut som du har holdt på for lenge og med for stort undertrykk. Forskjell på å skape ødem og å maksimere eksisterende kapasitet. 

Jeg fulgte oppskriften. Og prøvde mindre tid og trykk neste gang. Hun foretrakk meg uten, så da sluttet vi å bruke den.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den blir ihvertfall større der å da. Kan øke omkretsen med ca +20% og lengden ca +10%. Det etter 15 - 20 minutt med pumping. 

Det vil si at en en penis med omkrets 15 vil øke til 18 og lengde 20 til 22. 

Gidder ikke å vente på en mann som bruke pumpe. Det ødelegger jo alt! Mister interessen bare ved å lese om det her..æsj. 

Er du ikke stor nok så bare lev med det .

Anonymkode: a1896...0c4

AnonymBruker
Skrevet

Om man blir mer følsom der nede kunne jeg tenkt meg å prøve det

-Kvinne

Anonymkode: fc327...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd, syntes det var kjedelig. Man sitter der og jobber og bygger opp forventningene i 15-20 minutter, og så skjer det sånn ca..... ingenting ekstra. Har prøvd på både han og meg. 

Anonymkode: b8267...e1d

AnonymBruker
Skrevet

mere jobb for hva det er verdt.

Anonymkode: 0765c...3d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...