Gå til innhold

Daten vil ha meg med til syden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en flott fyr, og mye stemmer, men foreløpig ønsker ingen av oss noe seriøst. Vi møtes 4-5 ganger i måneden, spiser ute og har deilig sex. Perfekt for meg der jeg er i livet nå. Jeg dater ingen andre, har heller ingen interesse av det så lenge jeg er med han. Han sier også at han ikke treffer andre (Vi har ikke avtalt eksklusivitet).

Men nå har han bedt meg med på en toukers tur til syden i sommer, og han skal betale alt, absolutt alt! (Han står seg godt økonomisk). Jeg har aldri hatt råd til å reise til syden, og det har alltid vært min store drøm som jeg har sett for meg at jeg ikke kunne oppfylle før jeg ble voksen og etablert med god økonomi.

Og nå har jeg altså plutselig sjansen, og attpåtil helt gratis, og sammen med en jeg liker veldig godt.

Problemet er at jeg er livredd for at det skal bli noe mer seriøst når man er plutselig skal være sammen døgnet rundt i over to uker. Det er ikke det jeg har i planene mine nå, da jeg har lange studier foran meg, og ønsker ikke å binde meg i et forhold. Når man skal dele rom og seng og ha sex (jeg er ikke naiv, selvsagt blir det mye sex i slike omgivelser), kan det fort oppstå følelser, det er jeg klar over.

I tillegg er jeg litt skeptisk til å å la han betale alt sammen når vi ikke har et seriøst forhold. Jeg har ingen grunn til å mistenke det, men en del av meg klarer ikke å la være å tenke på at han kanskje "kjøper" meg for å få daglig tilgang til meg og kroppen min, hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg føler meg jo utrolig heldig som kan få en slik mulighet, men samtidig er det et eller annet som gjør meg betenkt.

Hva tenker dere, er det noe dere ville slått til på? (Jeg har muligheten, så det går ikke an å skylde på at man ikke har tid, og det vet han.....)

Anonymkode: f56fa...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier selv at du elsker å ha sex med han, så 2 uker med gratis ferie i syden og attpå til få sex ofte burde vel være midt i blinken for deg? Ikke kast bort sjansen din!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dere "må" ikke være sammen 24/7. Hva om han egentlig bare har lyst til å ha noen å dra på ferie med?

Anonymkode: 197f7...ffe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...