Gå til innhold

Noen som har erfaring med Wizzair ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest websiden deres er uoversiktlig og "vanskelig". Virker litt Ryanair-aktig.

Erfaring anyone ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Får deg nesten gratis avgårde, men du får det du betaler for. En transportetappe. Ikke PRØV deg på å ha for stor veske, den blir målt og veid, og du får bare sitte der det er plass. Men for 60 kr hver vei til badeparadiset Sopot, så var dette HELT ok;-) 

Skrevet
59 minutter siden, Mousj skrev:

Jepp! Får deg nesten gratis avgårde, men du får det du betaler for. En transportetappe. Ikke PRØV deg på å ha for stor veske, den blir målt og veid, og du får bare sitte der det er plass. Men for 60 kr hver vei til badeparadiset Sopot, så var dette HELT ok;-) 

Ok, Takk. Synest det virker som det er tvunget setevalg ( m/avgift) . Jeg kom hvertfall ikke videre i bestillingen før jeg hadde valgt sete. 

Virker litt tungvindt og uoversiktlig ifht. Norwegian som var like billig.   Men men, jeg får reise først før jeg feller den endelige dommen. 

TS.

Skrevet

Hvis Norwegian er like billig så tar du den. Wizzair er beregnet for arbeidsinnvandrerene som skal ha alt billigst mulig. Men er en liten uoppdaget skatt for oss som liker å reise til steder vi ikke har vært før, og gir blaffen i gratis kaffe og topp service. Jeg har opplevd å få billett til Gdansk, Riga, Willnus og Krakow  for mindre enn 50 kroner ved å bruke reisekalenderen deres. Og det er selvsagt ikke farligere å fly med dem;-) I tillegg har de videreforbindelser. Men som sagt, det er en arbeidsrute. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig billig. Helt greit. Mye bedre enn Ryan Air. 

Anonymkode: d8bf9...fef

Skrevet

Kort oppsummert er Wizzair østeuropas svar på Ryanair. Billetten koster ingenting hvis du er tidlig ute men alt koster ekstra. Til og med håndbagasje som ikke går under setet foran koster ekstra.Fungerer helt grei for å komme seg fra A til B for de som orker å kjøre til Sandefjord.

Men blir det noe problemer med forsinkelser eller innstillinger så er det klin umulig å få hjelp fra de. Er man heldig så får man pengene tilbake etter flere måneder....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri satt mine ben i det flyet, ikke om jeg fikk betalt engang. Sorry, min mann er mekaniker på fly og ha takker heller til esel før nevnte flyskap

Anonymkode: 65c5e...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...