GÃ¥ til innhold

Et lite sp til dere menn der ute! 🙂

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere ekstra stolthet/egoboost hvis kjæresten deres er så pen, at andre menn åpenbart er misunnelig? :) 

(vet at utsende ikke er alt, og det er objektivt men dette er ikke en politisk korrekt tråd ;) ) 

Anonymkode: 969fb...047

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Hva andre menn synes om min hypotetiske dame bryr jeg meg ikke om, men det jo fint å ha noen man er stolt av, både når det gjelder indre og ytre skjønnhet. 

Skrevet

Stolthet er vel feil ord, men jeg har alltid synes det er morsomt å se dama mi bli sjekket opp når vi er ute. Har aldri skjønt de mannfolk som er nødt til å markere da. Klarer hun ikke å si nei, er hun ingenting for meg uansett. Blir han så pågående at hun synes det blir slitsomt, er det en annen sak.

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner dere ekstra stolthet/egoboost hvis kjæresten deres er så pen, at andre menn åpenbart er misunnelig? :) 

(vet at utsende ikke er alt, og det er objektivt men dette er ikke en politisk korrekt tråd ;) ) 

Ja. Husker jeg hadde en venninne som var super pen. Noen ganger gikk vi ut sammen, og når hun gikk på do eller noe så kom fremmede menn bort og gratulerte meg for å ha en så deilig dame....selv om det da altså ikke var damen min da...

Gjest Coolaid
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alle mine kompiser har jeg den søteste damen. Og ikke nok med det, hun er hyggelig, omgjengelig og en som alle liker. Enkelte av de andre damene kan fremstå som sure kjerringer til tider. Tenker ikke på det på den måten som du beskriver. men for min egen del syns jeg at jeg er veldig heldig. :nori:

Gjest Axl Rose
Skrevet

Bryr meg ikke om hva andre mener. Jeg er stolt over dama mi og i mine øyner er hun den vakreste som finnes. Så ja andre menn kan med god grunn være sjalu.

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Coolaid skrev:

Av alle mine kompiser har jeg den søteste damen. Og ikke nok med det, hun er hyggelig, omgjengelig og en som alle liker. Enkelte av de andre damene kan fremstå som sure kjerringer til tider. Tenker ikke på det på den måten som du beskriver. men for min egen del syns jeg at jeg er veldig heldig. :nori:

Jeg er denne dama i min kjærestes kompisgjeng. Flere av kompisene hans har sagt at han er så heldig, og jeg vet at han synes at det er gøy. Jeg skjønner ikke hvorfor kompisene hans (som er kjekke menn) orker å være sammen med så sure kjerringer som hverken tar vare på seg selv eller samlivet.

Anonymkode: 1d5a6...68c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er denne dama i min kjærestes kompisgjeng. Flere av kompisene hans har sagt at han er så heldig, og jeg vet at han synes at det er gøy. Jeg skjønner ikke hvorfor kompisene hans (som er kjekke menn) orker å være sammen med så sure kjerringer som hverken tar vare på seg selv eller samlivet.

Anonymkode: 1d5a6...68c

Er du en konfliktsky pushover da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...