AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg har Tinderappen, men for ikke lenge siden slettet jeg kontoen min der inne. Altså jeg logget ikke bare av men valgte ''slett konto''. Som sagt så gjort, men appen lot jeg være uten å slette den helt, da jeg har tenkt å etter hvert opprette konto igjen. Var visst ikke helt klar for den nå. Uansett, i dag får jeg varsel på mobilen '' ''you have new likes, logg deg inn for å se '' (noe sånt, nå er varselet borte så jeg ser det ikke lengre. Hvordan kan det ha seg når jeg egentlig har slettet kontoen? Er jeg fortsatt synlig der inne ? Anonymkode: 997a1...6f4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Vil anta at din gamle konto ligger i et arkiv der og at de nå prøver å få deg tilbake. Ganske frekt i så fall. Anonymkode: 8ebb7...0ed
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil anta at din gamle konto ligger i et arkiv der og at de nå prøver å få deg tilbake. Ganske frekt i så fall. Anonymkode: 8ebb7...0ed Jeg vil også anta det samme, for profilen ER slettet, det er jeg sikker på at jeg selv har gjort. Håper nå ikke at det har skjedd en glipp og at jeg er ''flagget'' der ute uten at jeg vet det. HÅper du har rett TS Anonymkode: 997a1...6f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå