AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Hei. Skal ha litt i overkant av tre uker ferie i Australia, og lurer på om noen har tips til ting å gjøre og se? VI lander i Sydney, har noen dager der før vi reiser videre med hovedbase i Brisbane. Utover dette er vi ganske åpne for forslag. Tips til ting å gjøre og se? Anonymkode: 5e8fe...6a4
Synne-Marie Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 (endret) Lei bil og kjør fra Sydney til Brisbane er mitt tips. Det er en million vakre plasser langs kysten der. edit: f.x. Caves Beach rett sør for Newcastle, Nambucca Heads, Byron Bay og Nimbin er alle verd en stopp Endret 17. mars 2017 av Synne-Marie
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 1 minutt siden, Synne-Marie skrev: Lei bil og kjør fra Sydney til Brisbane er mitt tips. Det er en million vakre plasser langs kysten der. Helt enig, har kjørt der og det var uforglemmelig. Å kjøre bil i Australia er veldig enkelt selv om de har venstrekjøring, vi kom fort inn i det. Anonymkode: a8fe5...6a9
Synne-Marie Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Overraskende greit å komme seg rundt med bil ja. Det må være lov å påpeke at australiere er noe over gjennomsnittet opptatt av skilting 1
Connie80 Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Vi var på Lone Pine Koala Sanctuary, det lå like utenfor Brisbane. Fikk matet kengeruer i innhegning hvor de gikk fritt, holde Koala etc. Syntes det var lite kommersielt der og et fint sted å se dyra. Ellers vil jeg trekke frem Noosa Beach, morsomste badeopplevesen jeg har hatt noen gang å bade i bølgene der. Ligger litt nord for Brisbane. Men sikkert mange rå strender syd for Brisbane, men synd med killer-manetene.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Noosa, Byron Bay (kjøp bikini der ), stradbrook Island, fraiser Island, surfers paradise og mermaid waters, coala sanctuary, Airlie Beach.. Det er myye flott, er bare å kose seg og nyte det man rekker Anonymkode: f5537...ac6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 22 minutter siden, Synne-Marie skrev: Overraskende greit å komme seg rundt med bil ja. Det må være lov å påpeke at australiere er noe over gjennomsnittet opptatt av skilting Haha, ja det er sant! Vi presterte å nesten kjøre oss bort likevel men kom oss omsider på rett vei. Vi var ganske distre i gjerningsøyeblikket må jeg påpeke, og det var varmt! Anonymkode: a8fe5...6a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå