Gjest Moonshadow Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg tror jeg har blitt bittelitt forelska Å det virker egentlig som han er intr også, men jeg er redd for å håpe på noe,men håper litt alikavel. Vi har møttes bare en gang og fikk kontekt med hverandre en ukes tid etter det. Det har ikke skjedd noe mellom oss enda fordi exn min var der da vi møttes og det hele ble så rart. Nå har vi så og si dagli kontakt, på msn og telefon. Vi skal møtes i helga og han har invitert meg hjem til seg på nyttårsaften. Han spurte om vi kunne møtes før helga og når han prater så virker det som han har tenkt at vi blir å holde kontakten.. Han spurte meg også hva jeg ønsket meg i julegave... Men ingen av oss har sagt det rett ut at vi er eller ikke er intr, men det virker som det liksom ligger mellom linjene... Hva tror dere? Hadde han gidda å prate med meg så ofte og bed meg med på fest osv, om han ikke er itnr? Han skjønner nok at jeg er intr i og med at en kompis av oss hjalp meg og komme i kontakt med han. Er bare så utrolig redd for å bli brent igjen... Av og til vurderer jeg bare å droppe hele greia, men han er en så utrolig snill og nydelig gutt, at det ville vært ett stort tap om jeg mister sjansen til å bli bedre kjent med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg kjøper ikke julepresenger til venner engang...og han her vil kjøpe presnag til deg etter så kort tid..Du må da være blind og veldig blond for å ikke se at han er ute etter noe i fra deg. Hva han er ute etter..vet jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Sitat Jeg kjøper ikke julepresenger til venner engang...og han her vil kjøpe presnag til deg etter så kort tid..Du må da være blind og veldig blond for å ikke se at han er ute etter noe i fra deg. Hva han er ute etter..vet jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Ute etter noe? SOm hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg stusset veldig jeg også, hvis dere ikke kjenner hverandre fra før sånn veldig, og så pliutselig invitert på nyttårsaften og spør om julepresang og sånt? Synes det var voldsomt jeg da. Men jeg kjenner jo ikke hele situasjonen eller ham. Du kan uansett bare gå på trynet da. Altså... orker du ikke å bli såret igjen nå er det kanskje lurt å ta det litt rolig? Så finner du ut hvor oppriktig interessart han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 Alt jeg vet om denne fyren, er at han er utrolig snill. Han har tatt i mot mye dritt i sitt liv og ting har vel ikke alltid vært så enkelt.. Han er vel ganske lik meg egentlig. Jeg må si jeg tenker MYE på han. Synes det er hyggelig og kjøpe julegave til han og gleder meg til å møte han igjen. Håper virkelig han er intr. Men det er vel bare en måte og finne ut det på.. Går jeg på trynet, ja vel.. Han er verdt sjansen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. desember 2004 #7 Del Skrevet 24. desember 2004 Sitat Går jeg på trynet' date=' ja vel.. Han er verdt sjansen..[/quote'] Heia, heia.... Av og til kan det være verdt å ta risken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siavash Skrevet 28. desember 2004 #8 Del Skrevet 28. desember 2004 hopp ut idet, bli skitten på hendene, gå på trynet, og strekk deg deretter mot stjernene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. desember 2004 #9 Del Skrevet 29. desember 2004 Du vet hva jeg sier: "Go for it" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå