AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg strøk på en eksamen i januar, og sendte inn klage. Nå på tirsdag fikk jeg den nye sensuren, som ble D-karakter. Dette fikk jeg beskjed om i et brev på Digipost, fra saksbehandleren på eksamenskontoret. Det sto at ny vurdering er sendt inn til Studentweb, og at jeg trekkes fra den konte-eksamenen jeg hadde meldt meg opp til. Jeg ser på Studentweb at jeg e trukket fra konte-eksamenen, men at karakteren min fortsatt står som "Ikke bestått", og er ikke endret til "D". Det sto i brevet jeg fikk at dette skulle endres i løpet av kort tid. Begynner nå å bli bekymret for at noe er feil, og at jeg ikke har fått ståkarakter likevel. Eksamenskontoret har stengt idag og mandag, og derfor håper jeg noen her kan svare meg på hva "kort tid" innebærer? Ekstra bekymringsfullt er det jo at jeg er trukket fra eksamen, men karakteren min ikke er endret (noe som tyder på at det har vært "aktivitet" på Studentweb, slik at også karakteren min burde vært endret hvis den skulle blitt det). Håper noen orker å svare en stressa student som ikke greier å vente helt til tirsdag. Anonymkode: c4d73...436
Hectine Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Jeg og fikk omgjort fra stryk til E, og det tar noen dager fra du får beskjed til det er endret i studweb
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, Hectine skrev: Jeg og fikk omgjort fra stryk til E, og det tar noen dager fra du får beskjed til det er endret i studweb Okei, takk for beroligende svar! Ble bare så bekymret siden jeg er trukket fra eksamen, men de ikke har gjort om karakteren min enda. Men det står jo i brevet fra saksbehandleren at jeg har fått D på den nye sensuren, så jeg har jo "bevis" Frist for å trekke seg fra eksamen er på mandag (to øker før eksamenen), så kan være derfor dette skjer raskere enn at karakteren blir omgjort? Anonymkode: c4d73...436
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Kan også være ulike ansvarlige for de to tingene som skulle gjøres Og at det ene hastet mer enn det andre. Gi det ei ukes tid, har de ikke enda da får du ta kontakt og vise til brevet Ordner seg uansett, og grattis med en D istedet for styk, det er topp!!! Anonymkode: f64c8...fda
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 Vanligvis er det ikke de samme som gjør de ulike tingene. Å trekke fra eksamen kan "alle" gjøre, mens å endre i protokoll er det kun en håndfull som har mulighet til. Anonymkode: 64c78...5f8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg strøk på en eksamen i januar, og sendte inn klage. Nå på tirsdag fikk jeg den nye sensuren, som ble D-karakter. Dette fikk jeg beskjed om i et brev på Digipost, fra saksbehandleren på eksamenskontoret. Det sto at ny vurdering er sendt inn til Studentweb, og at jeg trekkes fra den konte-eksamenen jeg hadde meldt meg opp til. Jeg ser på Studentweb at jeg e trukket fra konte-eksamenen, men at karakteren min fortsatt står som "Ikke bestått", og er ikke endret til "D". Det sto i brevet jeg fikk at dette skulle endres i løpet av kort tid. Begynner nå å bli bekymret for at noe er feil, og at jeg ikke har fått ståkarakter likevel. Eksamenskontoret har stengt idag og mandag, og derfor håper jeg noen her kan svare meg på hva "kort tid" innebærer? Ekstra bekymringsfullt er det jo at jeg er trukket fra eksamen, men karakteren min ikke er endret (noe som tyder på at det har vært "aktivitet" på Studentweb, slik at også karakteren min burde vært endret hvis den skulle blitt det). Håper noen orker å svare en stressa student som ikke greier å vente helt til tirsdag. Anonymkode: c4d73...436 E er Bestått! Anonymkode: b287b...878
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: E er Bestått! Anonymkode: b287b...878 Jeg tror alle vet det...TS var så heldig å få enda en karakter høyere enn bare bestått. Anonymkode: 7878d...d12
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #8 Skrevet 17. mars 2017 Har du fått brev om D på ny sensur, så gjelder dette. At det ikke har kommet inn på Studentweb endrer ikke det faktum at du har bestått emnet. Se det litt an,og så får du heller kontakte eksamenskontoret hvis karakteren ikke dukker opp. Anonymkode: 7878d...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå