AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Jeg fikk barn for ikke så lenge siden og har fortsatt noen kilo å gå ned, men det begynner å nærme seg. For å føle meg litt bedre har jeg lyst til å freshe meg opp litt med frisørtime, nye sko og ny jakke. Får ikke dratt med meg baby på butikken, så jeg må bestille hjemmefra. Er det noen som har tips til meg? Har ikke fått fulgt med på hva som finnes i det siste, og greier ikke å velge mellom flere hundre jakker på f.eks. Zalando. Anonymkode: b442c...b06
Majott Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Bomberjakker, blazere og skinnjakker er det mye av i år. Disse 3 typene kan du bruke til "alt". Så har du trenchcoats, men etter min erfaring blir de ikke brukt så mye om sommeren. Jeg bruker trench mest vår og høst. Er du typen til å gå med litt hæl på skoene? Uansett, plattformsko og wedges er sikre valg. Et par fine sneakers med litt plattformsåle, eller et par sandaler med kilehæl. Her er en nettbutikk som viser mange antrekk til inspirasjon: https://www.suserisivet.no/antrekk-inspirasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå