Ruccula Skrevet 17. mars 2017 #1 Del Skrevet 17. mars 2017 Min kjære mann har bursdag neste helg, den samme helgen som jeg er 12 uker gravid :). Dette blir vårt første barn. Jeg tenkte å gi han en pappa bok i tillegg til de andre gavene. Noen som har en anbefaling til en god pappa bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GulSol Skrevet 17. mars 2017 #2 Del Skrevet 17. mars 2017 'Verdens beste pappa'? Hørt den er bra. Eller 'Du skal bli far', den har morsomt cover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Del Skrevet 17. mars 2017 Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet. Anonymkode: 5ab04...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Del Skrevet 17. mars 2017 Vet de har en gratis (?) På apoteket hvor ene delen er til mor og en til far Anonymkode: 0ecde...6c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet. Anonymkode: 5ab04...643 Jeg kan ikke en dritt fra før Takk for tips, skal sjekke ut bokA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Del Skrevet 17. mars 2017 Synes Hakkespettboka er fin. Anonymkode: f8358...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosenkål Skrevet 17. mars 2017 #7 Del Skrevet 17. mars 2017 Jeg gav samboeren min boken "du skal bli far oghar 40 uker på å forbedre deg på" lang tittel men morsom og informativ bok til pappaen Min samboer likte den. Den er delt inn i uker, står litt om utviklingen til baby, hva mor går igjennom og små tekster av andre menn og deres opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #8 Del Skrevet 18. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Hakkespettboka er fin. Anonymkode: f8358...663 Det er den samme som "verdens beste pappa" 😉 Anonymkode: 5ab04...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 18. mars 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg har bestilt "verdens beste pappa" boka. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå