Ruccula Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Min kjære mann har bursdag neste helg, den samme helgen som jeg er 12 uker gravid :). Dette blir vårt første barn. Jeg tenkte å gi han en pappa bok i tillegg til de andre gavene. Noen som har en anbefaling til en god pappa bok?
Gjest GulSol Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 'Verdens beste pappa'? Hørt den er bra. Eller 'Du skal bli far', den har morsomt cover.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet. Anonymkode: 5ab04...643
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Vet de har en gratis (?) På apoteket hvor ene delen er til mor og en til far Anonymkode: 0ecde...6c4
Ruccula Skrevet 17. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet. Anonymkode: 5ab04...643 Jeg kan ikke en dritt fra før Takk for tips, skal sjekke ut bokA
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Synes Hakkespettboka er fin. Anonymkode: f8358...663
rosenkål Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 Jeg gav samboeren min boken "du skal bli far oghar 40 uker på å forbedre deg på" lang tittel men morsom og informativ bok til pappaen Min samboer likte den. Den er delt inn i uker, står litt om utviklingen til baby, hva mor går igjennom og små tekster av andre menn og deres opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #8 Skrevet 18. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes Hakkespettboka er fin. Anonymkode: f8358...663 Det er den samme som "verdens beste pappa" 😉 Anonymkode: 5ab04...643
Ruccula Skrevet 18. mars 2017 Forfatter #9 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har bestilt "verdens beste pappa" boka. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå