Gå til innhold

Beste boka for en førstegangs pappa

Ruccula

Anbefalte innlegg

Min kjære mann har bursdag neste helg, den samme helgen som jeg er 12 uker gravid :). Dette blir vårt første barn. 

Jeg tenkte å gi han en pappa bok i tillegg til de andre gavene. 

Noen som har en anbefaling til en god pappa bok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet.

Anonymkode: 5ab04...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet de har en gratis (?) På apoteket hvor ene delen er til mor og en til far 

Anonymkode: 0ecde...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer fikk verdens beste pappa av meg til bursdagen i fjor da jeg var gravid 😊 Den er absolutt å anbefale for en førstegangspappa (og for en førstegangsmamma, og, selv om du sikkert vet det meste fra før 😜), da den er lettlest og skrevet med en humoristisk vri. Jeg reagerte litt på at forfatteren anbefaler imidlertid skrikekur som løsningen på leggetidsutfordringer, da. Samboer henviste til dette rådet i en eller annen sammenheng, men jeg forklarte bare mitt syn på saken, så fikk vi pratet oss gjennom det temaet.

Jeg kan ikke en dritt fra før :fnise:

Takk for tips, skal sjekke ut bokA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gav samboeren min boken "du skal bli far oghar 40 uker på å forbedre deg på" lang tittel men morsom og informativ bok til pappaen :)

Min samboer likte den. Den er delt inn i uker, står litt om utviklingen til baby, hva mor går igjennom og små tekster av andre menn og deres opplevelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes Hakkespettboka er fin.

Anonymkode: f8358...663

Det er den samme som "verdens beste pappa" 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...