Gå til innhold

Max Factor Silk Gloss

Anbefalte innlegg

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Er det noen som har prøvd denne?

Bra/dårlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er helt herlig - føles myk og god og er i tillegg veldig holdbar på leppene. Har den i to farger - et-eller-annet-Raspberry og Luscious Lavender - nydelige farger begge to!

Skrevet

Fikk en sånn i julekallender...ER VELDIG GOD..nam nam sier jeg! :-) Husker ikke hva den heter..er rosa..

heia mamma.

Skrevet

Anbefales ja :P Jeg har Luscious Lavender og den er helt nydelig!

Skrevet

Hvor holdbar er den? Har en fra L'Oreal som smitter av med en gang og det er ganske irriterende., vil ha en som sitter litt bedre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Enig med Espera- synes også den er herlig!

Den er kremete og lett i konsistensen, ikke klissete og tung. Og så gir den fin glans og sitter ganske godt (har ikke prøvd så mange glosser, så har kanskje ikke sammenligningsgrunnlag?)... Tørker ikke ut leppene, de føles "fuktige".

Jeg har den i fargen Peach Glow, den var mest naturlig og ser fresh ut på meg. :)

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet
Anbefales ja :P Jeg har Luscious Lavender og den er helt nydelig!

Kjøpte meg en slik og må bare si at jeg simpelten elsker den. Føltes overhodet ikke klissete, og fargen var nydelig.

Skrevet

Hva med lukten? Jeg synes den er litt for søtt :-? Eller det er annerledes, når glossen er på leppene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker den veldig godt! Og jeg liker ikke lipgloss!

Skrevet

nydelige farger, og tar seg bra ut, men den sitter ikke lengre enn ti minutter.

Skrevet

Synes ikke noe om den... Den lukter/smaker karamell og blir kvalm av den...

Finnes iallefall i en bringebærrødfarge

Skrevet
Den lukter/smaker karamell og blir kvalm av den...

Det var det jeg var redd for. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

uff..enig..likte den de ti førte minuttene..nå hater jeg den..den stinker..man blir kvalm av bare lukten..og sitter ikke noe bra..dessuten synes jeg den "klisser" litt på en litt sær klissete måte..uten å greie å forklare det.. :roll:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Den lukter jo selvfølgelig litt om man stikker nesen ned i flaska, men utover det merker jeg ikke noe spesielt. Har heller ikke noe problemer med at glossen forsvinner fort, men det er sikkert like mange forskjellige meninger om denne glossen som det er om Juicy Tubes.

Skrevet
Min lukter vanilje og jeg digger den lukten.

Jeg greier IKKE den lukten. Tok meg en tur på H&M for å sjekke denne lipglossen siden det var så mange i denne tråden som likte den men etter å ha luktet på den er det helt uaktuelt for meg å kjøpe den.

Men de var mange fine farger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...