Gå til innhold

Brudgom på Bryllupsmesse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg skal selvølgelig ta meg en tur på messe i januar. Jeg foreslo for min kjære at han burde bli med. Vil veldig gjerne at det er "vårt bryllup", ikke en greie jeg holder på med på egen hånd som jeg har inntrykk i at det kan bli for noen. Blant annet en bra mulighet for han å finne ut av hva han vil ha på seg.

Når jeg fortalte til hans søster at han skulle være med så hun helt forundret ut. Hun har deltatt på et par messer i forbindelse med jobb og sa at det bare er damer der.

Hva mener dere? Blir det for damete for min kjære, eller tror dere han og kan kose seg?

Tenkte evt. at han blir med en tur også kan han evt gå etterhvert, vet jo at jeg er litt mer opptatt av å få med meg alt enn det han er....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med min kjære.. ov begge forloverene våre.. Var ganske mange menn der jeg var.. Ikke i forhold tl jenter da.. men du så en del :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Min SKAL være ,ed om han ikke er ute og reiser med jobben... Lei av å være den som gjør "alt".

Skrevet

Jeg er redd min hadde kommet til å kjede seg noe voldsomt på en slik messe. Jeg tror jeg hadde fått større glede av en slik messe om jeg hadde hatt med meg en venninne. Det store tingene er allerede bestemt så jeg hadde ikke følt at jeg styrte hele skuta om han ikke ble med.

Skrevet

Jeg hadde med min kjære på en, og han syntes at det var gøy. Det var helt klart en del gutter der, ja.

Skrevet
Jeg hadde med min kjære på en, og han syntes at det var gøy. Det var helt klart en del gutter der, ja.

:Nikke: Samme her..

Skrevet

Mannen min var med på messe, var da vi som skulle gifte oss.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Jeg og min kjære var å så på dress til han, og fikk vite at den aktuelle butikken skulle ha stand der. Han fortalte at mye nytt til brudgom kom til å bli visst på messen. Min samboer blir da med på messen. Han er spent! Men så er ikke alle mannfolkene lik heller da. Han sa selv at det tross alt var en dag for bryllupsparet.

Skrevet

Min har sagt han blir med "hvis jeg vil".

Men jeg er selv litt i tvil om hvor stort utbytte jeg/vi evt vil få av messen. Så vi sitter litt "på gjerdet" foreløpig.

Skrevet

Jeg kan ikke helt skjønne at dette skal være en jente messe. Har jeg forstått det riktig, så må det være to for at en skal kunne gifte seg. Derfor er det viktig å ikke glemme mannen i det hele, slik det virker som mange gjør.

Mannen er som oftest ikke like engasjert og opptatt av alle detaljer og slikt som vi er, men de ønsker nok å vite at vi ikke glemmer dem oppi det hele.

Min kjære skal være med på messen.

Han involverer seg i bryllupet, men alle små detaljer forventer jeg ikke at han skal interessere seg for. Likevel ønsker jeg at han skal vite om det, tross alt like mye hans dag som min.

Bryllupsdagen er ikke en dag der jeg skal gå å skinne i flott brudekjole.

Bryllupsdagen er vår dag, og det ønsker jeg å sette fokus på. :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen!

Må si meg veldig enig med Miaen her!

Etter å ha pratet mer med min kjære tror jeg nok han blir med, men at han sannsynligvis ikke blir der like lenge som meg.

Han er nok ikke like opptatt av alle detaljene som jeg er, men plutselig kommer det sterke meninger når jeg minst venter det! :ler:

Skrevet

min forlovede var med på bryllupsmesse i sandnes for ei lita stund siden, og han synes at det var greit nok, men litt kjedelig.jeg sier bare mannfolk asså. (he he neida)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...