Gjest varhild Skrevet 29. juli 2002 #1 Skrevet 29. juli 2002 Er det noen over 40 som har gjennomgått en brystforstørring/løft ? Har tenkt på dette selv da mine bryster er blitt slappe og tomme etter 4 barnefødsler. Jeg har vert til konsultasjon på Askimklinikken og der ble jeg anbefalt brystløft + 370 ml innlegg. Jeg synes dette høres mye ut. Du som har gjort dette--. hvordan var din reaksjon etterpå ? Følte du at brystene dine var fremmende etterpå ?, hvordan reagerte evnt. din mann? Klarte du å skjule det for andre---dette er svært viktig for meg. Blir svært takknemmelig for svar. 44 år.
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #2 Skrevet 14. august 2002 Hei Varhild! Mamma er 43 og hun har gjort det hun drømte om i fire år, nemlig tatt brystløft og fått (300 ml) innlegg. Hun ble kjempefin. Det ser helt naturlig ut, selv om det var ganske stor forskjell fra det hun hadde fra før. Hun går kledd helt annerledes nå, og både dattera og hennes veninner synes at hun ser flott ut. Det går an å se både diskre og stilig ut. Hvis du har lyst til å føle deg bedre, skal du ikke være redd for hva andre tenker. Go for it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå