Gjest sexysadie Skrevet 5. mars 2002 #1 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg takker Anonyme Anders for hjelpen, men jeg får fremdeles ikke åpnet dokumentet.Dokumentet er lagret med passord, og jeg får beskjed om å taste inn passord når jeg prøver å åpne det. Når Anonyme Anders sier jeg skal åpne det med skrivebeskyttelse, så høyreklikker jeg på filen og velger, Åpne med skrivebeskyttelse. Men likevel må får jeg opp menyen:tast inn passord. Noen som kan forklare meg litt bedre hva jeg skal gjøre. Hilsen Sexy Sadie- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 hei, det er ikke så lett når et dokument er passordbeskyttet - da bør du helst vite passordet men du kan jo selvfølgelig prøve deg frem da...... veldig mange bruker "passord" eller "password" som - ja nettopp: passord. men hvis du går på egenskaper så får du kanskje frem de første linjene i dokumentet og kan prøve å gjette deg frem til hva passordet er !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Hvis du har glemt passordet har du et problem. Poenget med å ha et passord er at det ikke skal være enkelt for noen som ikke kjenner dette å se på dokumentet. En artikkel om dette kan du se på http://www.jsonline.com/bym/tech/news/dec01/9223.asp Det finnes produkter som påstår at de kan klare å finne passordet (knekke koden) til et dokument. Se f.eks http://www.lostpassword.com/word.htm eller http://www.freedownloadscenter.com/Utiliti...ies/index9.html Desverre har jeg ikke noen erfaring med noen av produktene selv. Fortell hvordan det går eller om du "kaster inn håndkle". Svenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Ja,jeg skal gjøre d! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #5 Del Skrevet 12. mars 2002 Har du prøvd å logge deg på som administrator? Da klarer du kanskje å få åpnet dokumentet... Winnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mars 2002 #6 Del Skrevet 15. mars 2002 Hei folkens!men d gikk jo bra jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2002 #7 Del Skrevet 15. april 2002 Man kan også gjøre følgende: Ta opp dokumentet Velg skrivebeskyttet når passordboksen kommer opp Velg Fil - Lagre som Velg Verktøy Velg Generelle alternativer Fjern så passordet for endring Lagre fila med nytt navn Da kan du jo evt. slette den passordbeskyttede fila, og rename den nye slik at du får riktig navn på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå