Gå til innhold

Gratis å ringe.....jeg har det.

Anbefalte innlegg

Gjest Tellerskrittet
Skrevet

https://www.telio.no/?login

Jeg trodde aldri dette var mulig med det er det virkelig.

Mobil og spesialnumre koster men ring så mye du vil til hustelefoner over hele verden for kun 159,- i mnd.

Jeg har endel familie i sverige og ringer masse,vanligvis hadde jeg månedsregninger på mellom 500-900 i telefonutgifter.

Jeg kunne ikke snakke med familie og venner så mye jeg ville fordi det ble jo for dyrt, og nå er det problemet løst.

Jeg har fått 2 regninger fra Telio og begge har vært på 159,- kroner.

Til nå har jeg vel harr 100 samtaler og 20 utenlandssamtaler og det koster ikke mer enn en pakke tobakk.

Så har jeg den billigste internetten gjennom Tele 2 og detet fungerer glimrende.

Er du glad i å sitte i telefonen men er redd for regningen ,så anbefaler jeg dette på det sterkeste.

En kamerat av meg har hatt dette i ca 5-6 mnd nå og på forrige faktura hadde han sitti i 7000,- minutter for en regning på 159,-

Ja det er ikke til å tro før en opplever det selv.

Du kutter ut Telenor og ringer rett og slett med internetten din.

http://www.tele2.no/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, jeg ville også ringe gratis....

Har nå ventet i 1 1/2 mnd på lyd i den telefon. Vanskelig å få hjelp på kundeservice. Har nå gitt opp og vente på Telio. Heldigvis hadde jeg ikke kuttet den vanlige telefonlinja. Kjøper heller telleskrittene mine rimelig. Håper bredbåndstelefoni blir bedre etterhvert som de øker kunnskapen. Lykke til.... og håper du har fått summetone. :kose:

Skrevet

Vi har også Telio. Har en veninne i Danmark, og familie i Spania så det er ikke dumt det :)

Må ha bredbånd for å kunne ha det da, så det er ikke alle som kan få det.

Gjest Lilleulv
Skrevet

IPTelefoni ble på en måte lansert før kvaliteten var god nok. Det var mange barnesykdommer og mye problemer i begynnelsen, men nå begynner det å komme seg... Det kommer til å ta helt av i 2005 for å si det sånn.

Gjest TheViking
Skrevet
Ja da, jeg ville også ringe gratis....

Har nå ventet i 1 1/2 mnd på lyd i den telefon. Vanskelig å få hjelp på kundeservice. Har nå gitt opp og vente på Telio. Heldigvis hadde jeg ikke kuttet den vanlige telefonlinja. Kjøper heller telleskrittene mine rimelig. Håper bredbåndstelefoni blir bedre etterhvert som de øker kunnskapen. Lykke til.... og håper du har fått summetone. :kose:

Leonora.. det skal ikke være vanskelig å få til, altså. Det er bare å plugge adapteret inn i bredbåndsmodemet/kabelmodemet.

/me vil hjelpe flere å ringe billig

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare så man er klar over det så finnes det andre leverandører også. Har televoip med 0 i månedsavgift, 9 og 14 øre minuttet å ringe i minuttet. Man kan ringe i 24 timer til fasttelefon for 150 kroner. Noe jeg absolutt ikke gjør i måneden :D

*Rattlesnake ingen skravlekjerring*

Skrevet

Kr. 159,- pr måned er billig, ikke gratis.

Jeg ringer med Skype - DET er gratis til andre som har det og forholdsvis billig til fasttelefon.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Bare så man er klar over det så finnes det andre leverandører også. Har televoip med 0 i månedsavgift, 9 og 14 øre minuttet å ringe i minuttet. Man kan ringe i 24 timer til fasttelefon for 150 kroner. Noe jeg absolutt ikke gjør i måneden :D

*Rattlesnake ingen skravlekjerring*

Meg ja.

Skrevet

TheViking skrev:

Leonora.. det skal ikke være vanskelig å få til, altså. Det er bare å plugge adapteret inn i bredbåndsmodemet/kabelmodemet.

/me vil hjelpe flere å ringe billig

Skrevet

Som om ikke alle reklame-bannerne rundt om på KG var nok, nå får vi jaggu reklamen servert som innlegg også... :wink:

Skrevet

Jotakk,viprøvdedenløsningen.

Billig,omvarenhaddeblittlevert.

Menmedutroligmyeforstyrrelser,forderetteråmistelinjenhelteruaktuelt.nåaharvigittopptelio.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...