Devana Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Noen forslag til en farge jeg og kjæresten min kan male på soverommet vårt i vår nye leilighet? For øyeblikket er det knæsj blå, som er helt grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Hva med kaffelatte - en myk og god farge som et lett å matche med andre farger som f.eks. mørkeblått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitty Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi har en lyse lyse blå farge på soverommet. Den er herlig, ren og lett. Fargen heter Symfoni (Lady) og har kode 1132-R79B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 Se på en grønnfarge som heter Lagune, er egentlig ikke så glad i grønt, men denne fargen er veldig fin og beroligende! Bør vurderes! (har den og en hvitfarge med grønnskjær på soverommet, veldig fint!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi har blått soverom, er veldig behagelig når man skal sove faktisk. Vi har en ganske knæsj blåfarge underst (gamblet på fargen da vi handlet maling), den var virkelig ganske stygg og altfor skarp, men så svampet vi over med en kongeblålignende farge med et snev av fiolett som het Fjellveronika, og det ble utrolig vellykket. Nå er det mange som kommer på besøk som spør etter fargekodene fordi de vil prøve det selv 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. desember 2004 #6 Del Skrevet 15. desember 2004 her er fargen på vårt soverom. Ikke velg f.eks rødt på soverommet da det ikke er beroligende når du skal sove. Grønt og blått er fint eller en varm lys farge. Tenk litt over hvordan du har det i resten av leiligheten kanskje og velg farge ut av stilen du allerede har så det blir en helhet. Dra til en malerforretning og se på fargekart og fargekolleksjoner. Er kjempemye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi tenkte på kaffe latte ja...Men finner ikke noe fargekart med den fargen faktisk. Har vært og tittet idag. Jeg leter etter en farge som kan "matche" andre farger godt, sånn at vi kan bytte på litt med sengetøy så det ikke blir kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 15. desember 2004 #8 Del Skrevet 15. desember 2004 Vi har en helt lys-lys-grå farve i hele leiligheten også soverommet. Er veldig lett farve å leve med ifht andre møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg er blitt så usikker på farge nå. Vi har to soverom. Et vi skal sove i selv, og et gjesterom.. Vil ikke ha samme farge på begge tenkte jeg. Men i det andre rommet som vi ikke skal sove skal det være endel furu-ting....Må være noe som passer til det som ikke går helt fælt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plonk Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 Mot furu bør du i alle fall unngå sjatteringer av gult og beige, ellers blir det veldig lett gusjete. Jeg har tidligere hatt et soverom med furumøbler som var malt i en veldig fin dus grønnfarge i Fortuna-serien (husker ikke navnet i farten). Beroligende farge. I resten av leiligheten hadde jeg en del grå i ulike nyanser. Det er for øvrig mange fine farger i den fargeserien, som er basert på det nordiske lyset. Fargekartet får du i fargehandelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 16. desember 2004 #11 Del Skrevet 16. desember 2004 om du har furu vegger mener jeg det blir finest å "lakke". Dvs ikek bruke maling som er heltdekkende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2004 #12 Del Skrevet 17. desember 2004 Vi har en lys farge som heter Morgenlys på soverommet. Den er kjempefin og er lett å matche gardiner og sengetøy. Går til det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå