Gå til innhold

Den Skandinaviske mann vil dø ut på grunn av feminismen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi ser i Skandinavia og Norge at status og penger blir overført til kvinnene gjennom at kvinnene tar mye mer utdanning enn mennene. Samtidig blir det vanskeligere og vanskeligere å ha en jobb, dersom du ikke har utdanning.

Som kjent trenger menn status, inntekt og utdanning for å være attraktive blant kvinner, særlig når kvinnene selv får høy status. Flere menn blir dermed valgt bort, siden de mangler det nevnte. 

I kombinasjon med innvandring av utenlandske høystatus menn, eller på grunn av skandinaviske lands fokus på å utdanne utlendingene (som da som regel blir mennene, siden kvinnene blir holdt i hus), betyr det at de skandinaviske kvinnene vil gå etter disse innflytterne. På sikt vil dette føre til at skandinaviske menn som biologisk organisme dør ut. 

Anonymkode: f9729...907

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samma det vel...

Anonymkode: 57174...b41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samma det vel...

Ikke om du hat et snev av menneskelighet.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke si jeg bryr meg

Anonymkode: e111f...31c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke si jeg bryr meg

Anonymkode: e111f...31c

Gled deg til islam tar over. Da blir de husarrest, burka og pisking.

Anonymkode: 6a681...0d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gled deg til islam tar over. Da blir de husarrest, burka og pisking.

Jeg tror grunnen til at vi (menn) her i Skandinavia har greid å skape så god samfunn er fordi vi har vært i en konstant kamp mot damene for å hindre dem i å ødelegge det. Det har liksom vært en kontinuerlig kamp, som har trent dem opp. Dessverre ser det ut som de feilet til slutt. Pyromanene vant.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror grunnen til at vi (menn) her i Skandinavia har greid å skape så god samfunn er fordi vi har vært i en konstant kamp mot damene for å hindre dem i å ødelegge det. Det har liksom vært en kontinuerlig kamp, som har trent dem opp. Dessverre ser det ut som de feilet til slutt. Pyromanene vant.

Sånn er det nok, vel.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å gi litt faen. Tenk på deg sjæl og drit i hva de andre gjør. Kan fortsatt være menneskelig for det...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å gi litt faen. Tenk på deg sjæl og drit i hva de andre gjør. Kan fortsatt være menneskelig for det...

Ja, en kan ikke bry seg om ting en i realiteten ikke kan gjøre noe med. Da er det best å gjøre det en faktisk kan gjøre noe med, og det er sin egen situasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Menn tjener fortsatt mest, er rikest og besitter fortsatt de fleste lederstillinger. Hvis status og penger viktig for kvinner dør ikke skandinaviske menn ut med det første nei. Du må finne en annen unnskylding på hvorfor du er singel.

Anonymkode: ad061...7bc

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da får menn slutte å syte og ta utdannelse da. Det er hver enkelt sitt ansvar.

Anonymkode: a424a...d3a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er totalt feil. Grunnen til at Norge har blitt som det har blitt, er fordi menn og kvinner har samarbeidet, helt fra før norrøn tid. Når mannen ikke var tilstede, tok kvinnen hans plass samtidig som de passet på at samfunnsstrukturene ble holdt og ungene ble lært opp.

I Norge har det ikke før kristendommens inntog (og en god stund etter dette) vært en kamp mellom kjønnene.  Jeg vil vel heller si at samfunnet stagnerte, og det er slett ikke mye som har skjedd uten påvirkning fra andre land igjen, slik som Tyskland og Italia. Eneste grunnen til at Norge er som det er i dag er på grunn av olja, ikke fordi skandinaviske menn er så himla flinke til å bygge samfunn. For det er de nemlig ikke i det hele tatt. Skandinaviske menn er kun flinke fordi de har menn i andre land på ta etter. De er ALDRI først ute med noe og er historisk slett ikke flinke til å bevare samfunn,- og landsro alene.

Norge funker absolutt best når samarbeider mellom kvinner og mann fungerer optimalt uten at den ene utslettet den andre. Dette hadde du klart å se dersom du ikke var så høy på den selv.

Det er litt som min mann pleier å si "Du er ikke Einstein kun fordi du har penis".. 

Anonymkode: 47d8a...cfb

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får menn slutte å syte og ta utdannelse da. Det er hver enkelt sitt ansvar.

Anonymkode: a424a...d3a

Det er ikke like lett for alle menn å skaffe seg høy utdannelse. Kvinner er roligere og smartere. Mange menn mangler den roen som skal til, og taper ofte i karakterkonkurransen . Menn er bygd for fysisk arbeid. Kvinner har mindre fysikk, altså færre kilo og centimeter, og kompenserer med hodet. 

Vi vil se mer og mer av høyt utdannede kvinner som gifter seg med mindre utdannede menn. Disse høyt utdannede kvinnene har sin inntekt på stell, og har ikke noe behov for at mennene skal tjene mer. Mennene må ha andre kvaliteter enn høyest inntekt, som f.eks evnen og viljen til å spille på lag med dama si.

AnonymBruker
Skrevet

Mer syting fra patetiske menn.

Anonymkode: f6278...e0d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du overgår deg selv i dumme innlegg nå. Skulle ikke tro det var mulig, men...

Anonymkode: 6a445...012

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis  problemet er slik du beskriver det så er løsningen enkel: 

• Følg med på skolen i stedet for å bølle og syte over at gutter må få herje fritt for de er gutter og MÅ få røre på seg. Fysisk aktivitet kan du bedrive i fritiden. På skolen er du for å lære.
  • Ta videre utdanning. (Nei, ikke stopp etter VGS selv om det teknisk sett er videregående.)
  • Pell deg inn på et studie og få gode karakterer. 
  • Skaff deg en kremjobb, med god lønn og hus i Holmenkollåsen. 

Problem solved: Damene kommer løpende. 

:ironi:

Eller, vent litt, kanskje din opprinnelige problemstilling er feil, og damer flest faller for personlighet og sjarm? Den er verre å løse. 

Anonymkode: 0e68e...620

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

utenlandske høystatus menn

Og hvem er det da? Hvis det er muslimer du sikter til så skjønner jeg ingenting, for virker ikke som dem har særlig høy status skal man tro det som skrives på KG.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer syting fra patetiske menn.

Anonymkode: f6278...e0d

Det er samme bruker som står bak veldig mange av denne typen trådene.

Anonymkode: 6a445...012

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som kjent trenger menn status, inntekt og utdanning for å være attraktive blant kvinner, særlig når kvinnene selv får høy status. Flere menn blir dermed valgt bort, siden de mangler det nevnte. 

Som kjent er dette bare tullprat fra menn som antagelig bare ikke får dame, fordi tankegangen deres er alt for komplisert når det kommer til hva damer ser etter. 

Anonymkode: c378a...140

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...