Gå til innhold

Hva fortalte david til amy??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gikk akkurat glipp av hva david fortalte om mordet til amy når han begynte å grine.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det første han hadde sett da han fant konen var hennes avkappede hode på baderomshyllen..

Gjest Anonymous
Skrevet

skjønner ikke hvorfor han stakk av nå jeg.. etter de hadde den fine natten sammen og alt virket så bra.. kan godt skjønne at amy blir litt frustrert..jeg vil så gjerne at det skal funke mellom dem jeg

Skrevet

Jeg vil også at det skal funke!!! :ler:

Men vi er mange her som tror at det ender opp med Amy og Bruce til slutt! :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Amy kan ta David hun. Også kan jeg få Bruce. :sjarmor:

Skrevet

Amy har bare å ditche han David nå asså! Herregud, det er jo bare pes og grining og så er han der og så er han reist og så er han der igjen og fram og tilbake og herreguddekommerjoingenveiallikevel!!! :frustrert:

Mye kulere med Brucer'n! For det første er han en kløpper til å si klokkeslett :ler: , han er råbarsk og allermest fordi han er svart! Det er så sjelden man ser, hva heter det nå igjen :klø: , "blandingspar", i disse seriene. Kunne gi serien en ekstra piff, synes jeg :Nikke:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Enig. David er kjekk nok han, men Bruce er :wow:

Skrevet

å, kan noen gi et resyme fra tirsdagens episode?? Er i utlandet, så får ikke sett amy nå... :( ville satt stor pris på det :)

Skrevet

David gjør seg til ett stakkars lite offer..... Kjemp for meg da Amy, KJEMP! ....

men han er kjekk da. men litt for mystisk og med alt for mye håndbagasje...

Skrevet

Jeg begynte å se på Judging Amy igjen da hun ditchet Stu, for et lite øyeblikk der så det jo ut som om hun omsider kunne komme til å kaste seg over Bruce, men der ble man skuffet, ja... Si fra hvis det eventuelt skjer, da, så skal jeg begynne å følge med igjen. :tunge1:

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Det var vel ikke baderomshyllen, men peishyllen, og guttungen så det også.

Da Bruce og Amy kysset, kunne man merke spenningen, men når David og Amy kliner, er det som å se på at mor og far gir hverandre et nuss. Ikke akkurat spennende...

Bruce oser styrke og trygghet, akkurat det Amy trenger, pluss at hun ikke greier å tvinne ham om lillefingeren. Han har sine egne sterke meninger, og jeg tror at når romansen mellom de to begynner å ta form (det MÅ den!), kommer vi til å se en særdeles fnisete og lykkelig Amy.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

www.tvtome.com er et bra sted dersom noen er ute etter resymeer fra serien.

Skrevet
www.tvtome.com er et bra sted dersom noen er ute etter resymeer fra serien.

Tusen takk!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...