Gå til innhold

Hvordan fortelle at kjemien ikke er der?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at jeg sliter veldig med å avvise noen eller fortelle at jeg ikke kan se på de som mer enn en venn. Har datet noen menn nå, men jeg klarer liksom ikke få noen følelser. Jeg liker ikke å avvise og jeg er redd for å såre de. Han jeg har truffet et par ganger nå hintet veldig om st han ville kysse meg, men det føles ikke riktig for meg. Hvordan si det uten å såre? Jeg er veldig, nesten litt for opptatt av hvordan andre har det at jeg gjør ting ofte vanskelig for meg selv. Noen med tips?

Anonymkode: 009bb...2af

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er på en skånsom måte.

Anonymkode: 0d668...919

AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er , føles nok bare verre hvis du lyver.

Anonymkode: 9baf9...c08

• Liker 1
Skrevet

veldig fint av deg ts og faktisk bry deg om andre sine følelser. 

men du må nok si det som det er . du kan si det på en fin måte. f.eks at du ikke er klar for noe mer. eller at du er forelsket i en annen, da forstår han

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rett ut. Det er alltid kjipt å bli avvist, men jo før, jo bedre. Jeg hadde følt meg ti tusen ganger verre hvis en mann lot meg vente når han visste han ikke var interessert.

Anonymkode: 59bd2...538

AnonymBruker
Skrevet

Si det med en gang, slutt i alle fall å møte dem hvis du føler at det ikke vil bli noe mer. Jo lengre du venter jo verre blir det både for deg og dem.

Det er bare å være ærlig å si at dessverre så føler du ikke at dere er den helt store matchen, at du liker han som en venn, men ikke føler at det vil bli noe mer enn det.

Anonymkode: fa7a5...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...