AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #1 Skrevet 17. mars 2017 Kaster man det bare? Prøver å selge det, gir det til Fretex??? Anonymkode: ae34f...305
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 17. mars 2017 #2 Skrevet 17. mars 2017 Hva gjør man med dem........Vel for å forklare det enkelt Cder hører man på Vhs ser man på. Akkurat som man gjør med DVDer og Blu-ray. Bøker leser man Trodde alle viste dette. Men så feil ser det ut som jeg har tatt.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Hva gjør man med dem........Vel for å forklare det enkelt Cder hører man på Vhs ser man på. Akkurat som man gjør med DVDer og Blu-ray. Bøker leser man Trodde alle viste dette. Men så feil ser det ut som jeg har tatt. Ja, vi har alle vårt. Kanskje noen som forstår spørsmålet vil svare. Anonymkode: ae34f...305 2
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Jeg forstod spørsmålet Men spørsmålet ditt er idiotisk. Siden svaret er opplagt Om du ikke vil ha det lenger så er det bare 2 muligheter. Enten kaster du det eller så gir du det vekk.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #5 Skrevet 17. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaster man det bare? Prøver å selge det, gir det til Fretex??? Anonymkode: ae34f...305 Cder, dvd og bøker låner man på biblioteket. Etter å ha lest eller hørt på dem, leverer man dem tilbake. Da oppstår ikke problemet med hvor gjøre av tingene når de ikke brukes mer, og man er meget miljøvennlig. Anonymkode: cd918...636 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #6 Skrevet 17. mars 2017 Har du noe snadder på VHS da? Anonymkode: 3af21...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå