AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har en tidligere kollega som jeg alltid følte det var en gnist med. Det ble med gnisten siden jeg var i et forhold da vi jobbet sammen, men vi festet litt sammen (med andre kollegaer også) og var på byen sammen endel ganger. Kontakten avtok da jeg sluttet i jobben og vi har ikke snakket sammen etterpå. Etter flere år har jeg blitt singel, og jeg har aldri klart å glemme ham helt. Min første tanke var å sjekke ham ut på Face, men der fant jeg han ikke lengere. Han har heller ingen andre aktive kontoer i sosiale medier. Det eneste jeg finner på nett er adresse og de sedvanlige skattelistene fra langt tilbake. Jeg har veldig lyst til å komme i kontakt med ham, men kunne ønske meg et litt mer "tilfeldig" møte enn å sende å ta kontakt på telefon. Det føles litt drastisk etter så lang tid. Noen tips? Anonymkode: 53ba6...cba
heikro Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 1.Du finner ikke telefon eller adressa når du søker han opp i tlf katalog heller? Hvis du ikke har prøvd 1881.no eller gulesider.no så prøv det først hvertfall? 2. Du kan jo dra på besøk på den gamle jobben din å sjekke om han tilfeldigvis fortsatt jobber der. Kanskje Evt. Høre med noen andre gamle kollegaer hvis du fortsatt har kontakt med de. 3. Hvis du har adresse fra skattelistene kan du jo oppsøke han der. Er du redd for å ringe på døra hans kan du jo begynne å gå turer rundt i nabolaget der han bor og håpe at du *tilfeldigvis* møter på han når du er ute å går tur Endret 16. mars 2017 av heikro 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Så morsomt, dette høres ut slik som han jeg holder på med nå. Vi jobbet sammen, møttes på nytt (vi har begge ny jobb/sted vi bor på). Møttes faktisk tilfeldig på ferie. Det var helt magisk. Jeg ble kontaktet av han på sosiale medier da han så at vi var på samme sted, men det var jeg som foreslo at vi skulle møtes. Om du har nummeret hans kan du jo legge han til på Snapchat (iallfall om du har et kallenavn som er gjenkjennelig). Da kan du si at du bare la til alle på telefonlisten din om han skulle spør. Ønsker deg uansett lykke til ❤ Anonymkode: 2eac3...cf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå