Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Og så man jo ikke glemme de kåte godt voksne mennene (offisielt hetro) på 40+ som knuller unggutter fordi - de ikke synes kvinner over fruktbar alder er tiltrekkende (må nok være 110 % hetro for å foretrekke cellulitter, dunderlår og hengepupper framfor glatt hud over en stram guttekropp, inkludert ei fast rumpe) - de ikke orker alt dramaet og usikkerheten til ungjenter og den evige faren for voldtektsanmeldelser - de vet hvor sinnsykt kåte unggutter er og kan utnytte dette til en uforpliktende runde i bingen med en deilig ung kropp (med en psyke de forstår) uten alt maset til kvinner Husk på folkens at forskning viser at det er flere unggutter enn ungjenter som selger sex! https://www.google.no/search?q=flere+gutter+enn+jenter+har+solgt+sex&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=jP3KWJ_DGcGq8wfCv5mwCg
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Fint for dem. Kan ikke si jeg blir verken sjalu eller tent av å tenke på to menn ha seg mellom laknene, da hadde det blitt kompismateriale for evig og alltid. Bedre å være sammen med en 110% hetero så man slipper slike overraskelser. Anonymkode: 5cd5f...198 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Skal si du har det morsomt i kveld Anonymkode: acd22...5ed 10
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal si du har det morsomt i kveld Anonymkode: acd22...5ed I'm on a roll, baby!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Dere to kommer til å bli to fossiler her inne. Anonymkode: 5cd5f...198 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 80% av alle menn er homo, og de som lever i parforhold med kvinner er flinke til å skjule det men avslører seg alltid ved ønske om analsex. Menn er egentlig skapt til å pule på hverandre slik at de kan gå til grunna av AIDS. Anonymkode: f6957...18a 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, Hurepoix skrev: I'm on a roll, baby! Du prøver bittelittegrann for hardt da Anonymkode: acd22...5ed 1
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #10 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du prøver bittelittegrann for hardt da Anonymkode: acd22...5ed Med å røske opp i sumpen her, ja?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: 80% av alle menn er homo, og de som lever i parforhold med kvinner er flinke til å skjule det men avslører seg alltid ved ønske om analsex. Menn er egentlig skapt til å pule på hverandre slik at de kan gå til grunna av AIDS. Anonymkode: f6957...18a Yey hurray, da er jeg sammen med en av de 20% som er hetero da,siden han ikke har lyst på analsex. Så flaks man har i dag👍 Anonymkode: 8b5f7...469
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 Hvordan føles det å være en taper, med masse selvhat, som spiser deg opp på innsiden, som du uten særlig resultat prøver å ta ut på andre, som bare finner det latterlig og ser deg som du er? Anonymkode: 6863f...54c 1
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yey hurray, da er jeg sammen med en av de 20% som er hetero da,siden han ikke har lyst på analsex. Så flaks man har i dag👍 Anonymkode: 8b5f7...469 Interessant hvordan mange kvinner (som menn) reduserer homofili til analsex.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 8 minutter siden, Hurepoix skrev: Med å røske opp i sumpen her, ja? Ja selvfølgelig Mye mer imponerende om man er litt mer subtil. Anonymkode: acd22...5ed
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #15 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan føles det å være en taper, med masse selvhat, som spiser deg opp på innsiden, som du uten særlig resultat prøver å ta ut på andre, som bare finner det latterlig og ser deg som du er? Anonymkode: 6863f...54c Det føles helt greit, når folk tydeligvis har så lite peiling som deg. Ja, jeg er arrogant, ser ned på andre osv. men selvhat? Det tror jeg ikke har, heller for høy selvtillitt ofte.
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #16 Skrevet 16. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja selvfølgelig Mye mer imponerende om man er litt mer subtil. Anonymkode: acd22...5ed Tror du ikke så ironien i overskrifta. Burde vel ha skrevet "gammal røy" i hermetegn.
Ulla Ullsokk Skrevet 16. mars 2017 #17 Skrevet 16. mars 2017 Nei, si det! Jeg aner ikke hvordan det er, siden jeg aldri har blitt ditcha for en unggutt. Skal love å fortelle deg hvis det skjer. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #18 Skrevet 16. mars 2017 1 minutt siden, Hurepoix skrev: Tror du ikke så ironien i overskrifta. Burde vel ha skrevet "gammal røy" i hermetegn. Stakkars, får du ikke sove? Anbefaler deg å lese en god bok heller, f.eks Michel Houellebecq, Plattform. Anonymkode: f875f...b12
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2017 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars, får du ikke sove? Anbefaler deg å lese en god bok heller, f.eks Michel Houellebecq, Plattform. Anonymkode: f875f...b12 Takk, men den har jeg lest allerede, på fransk. Ble litt sur på den mannlige hovedpersonen som foretrakk thailandske horer framfor des beaux gars français. Endret 16. mars 2017 av Hurepoix
Gjest O.G. Skrevet 17. mars 2017 #20 Skrevet 17. mars 2017 15 timer siden, Hurepoix skrev: Og så man jo ikke glemme de kåte godt voksne mennene (offisielt hetro) på 40+ som knuller unggutter fordi - de ikke synes kvinner over fruktbar alder er tiltrekkende (må nok være 110 % hetro for å foretrekke cellulitter, dunderlår og hengepupper framfor glatt hud over en stram guttekropp, inkludert ei fast rumpe) - de ikke orker alt dramaet og usikkerheten til ungjenter og den evige faren for voldtektsanmeldelser - de vet hvor sinnsykt kåte unggutter er og kan utnytte dette til en uforpliktende runde i bingen med en deilig ung kropp (med en psyke de forstår) uten alt maset til kvinner Husk på folkens at forskning viser at det er flere unggutter enn ungjenter som selger sex! https://www.google.no/search?q=flere+gutter+enn+jenter+har+solgt+sex&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=jP3KWJ_DGcGq8wfCv5mwCg De fyrene skal få lov til å holde på for min del. Har sympati med de unge guttene som må finne seg i denne skiten da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå