Gå til innhold

Du som er gammal røy, hvordan føles det å bli ditcha for unggutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så man jo ikke glemme de kåte godt voksne mennene (offisielt hetro) på 40+ som knuller unggutter fordi

- de ikke synes kvinner over fruktbar alder er tiltrekkende (må nok være 110 % hetro for å foretrekke cellulitter, dunderlår og hengepupper framfor glatt hud over en stram guttekropp, inkludert ei fast rumpe)

- de ikke orker alt dramaet og usikkerheten til ungjenter og den evige faren for voldtektsanmeldelser

- de vet hvor sinnsykt kåte unggutter er og kan utnytte dette til en uforpliktende runde i bingen med en deilig ung kropp (med en psyke de forstår) uten alt maset til kvinner

Husk på folkens at forskning viser at det er flere unggutter enn ungjenter som selger sex!

https://www.google.no/search?q=flere+gutter+enn+jenter+har+solgt+sex&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=jP3KWJ_DGcGq8wfCv5mwCg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fint for dem. Kan ikke si jeg blir verken sjalu eller tent av å tenke på to menn ha seg mellom laknene, da hadde det blitt kompismateriale for evig og alltid. Bedre å være sammen med en 110% hetero så man slipper slike overraskelser.

Anonymkode: 5cd5f...198

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skal si du har det morsomt i kveld :laugh:

Anonymkode: acd22...5ed

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

:sexy:

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal si du har det morsomt i kveld :laugh:

I'm on a roll, baby! :mynona:

AnonymBruker
Skrevet

Dere to kommer til å bli to fossiler her inne. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

To ja

AnonymBruker
Skrevet

80% av alle menn er homo, og de som lever i parforhold med kvinner er flinke til å skjule det men avslører seg alltid ved ønske om analsex. Menn er egentlig skapt til å pule på hverandre slik at de kan gå til grunna av AIDS. 

Anonymkode: f6957...18a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hurepoix skrev:

I'm on a roll, baby! :mynona:

Du prøver bittelittegrann for hardt da :laugh:

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du prøver bittelittegrann for hardt da :laugh:

Med å røske opp i sumpen her, ja?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

80% av alle menn er homo, og de som lever i parforhold med kvinner er flinke til å skjule det men avslører seg alltid ved ønske om analsex. Menn er egentlig skapt til å pule på hverandre slik at de kan gå til grunna av AIDS. 

Anonymkode: f6957...18a

Yey hurray, da er jeg sammen med en av de 20% som er hetero da,siden han ikke har lyst på analsex. Så flaks man har i dag👍

Anonymkode: 8b5f7...469

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan føles det å være en taper, med masse selvhat, som spiser deg opp på innsiden, som du uten særlig resultat prøver å ta ut på andre, som bare finner det latterlig og ser deg som du er? 

Anonymkode: 6863f...54c

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yey hurray, da er jeg sammen med en av de 20% som er hetero da,siden han ikke har lyst på analsex. Så flaks man har i dag👍

Anonymkode: 8b5f7...469

Interessant hvordan mange kvinner (som menn) reduserer homofili til analsex.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Hurepoix skrev:

Med å røske opp i sumpen her, ja?

Ja selvfølgelig ;) Mye mer imponerende om man er litt mer subtil. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles det å være en taper, med masse selvhat, som spiser deg opp på innsiden, som du uten særlig resultat prøver å ta ut på andre, som bare finner det latterlig og ser deg som du er? 

Anonymkode: 6863f...54c

Det føles helt greit, når folk tydeligvis har så lite peiling som deg. Ja, jeg er arrogant, ser ned på andre osv. men selvhat? Det tror jeg ikke har, heller for høy selvtillitt ofte.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig ;) Mye mer imponerende om man er litt mer subtil. 

Tror du ikke så ironien i overskrifta. Burde vel ha skrevet "gammal røy" i hermetegn.

Skrevet

Nei, si det! Jeg aner ikke hvordan det er, siden jeg aldri har blitt ditcha for en unggutt. Skal love å fortelle deg hvis det skjer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hurepoix skrev:

Tror du ikke så ironien i overskrifta. Burde vel ha skrevet "gammal røy" i hermetegn.

Stakkars, får du ikke sove? Anbefaler deg å lese en god bok heller, f.eks  Michel Houellebecq, Plattform.

Anonymkode: f875f...b12

Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars, får du ikke sove? Anbefaler deg å lese en god bok heller, f.eks  Michel Houellebecq, Plattform.

Anonymkode: f875f...b12

Takk, men den har jeg lest allerede, på fransk. Ble litt sur på den mannlige hovedpersonen som foretrakk thailandske horer framfor des beaux gars français. :sikle:

Endret av Hurepoix
Skrevet
15 timer siden, Hurepoix skrev:

Og så man jo ikke glemme de kåte godt voksne mennene (offisielt hetro) på 40+ som knuller unggutter fordi

- de ikke synes kvinner over fruktbar alder er tiltrekkende (må nok være 110 % hetro for å foretrekke cellulitter, dunderlår og hengepupper framfor glatt hud over en stram guttekropp, inkludert ei fast rumpe)

- de ikke orker alt dramaet og usikkerheten til ungjenter og den evige faren for voldtektsanmeldelser

- de vet hvor sinnsykt kåte unggutter er og kan utnytte dette til en uforpliktende runde i bingen med en deilig ung kropp (med en psyke de forstår) uten alt maset til kvinner

Husk på folkens at forskning viser at det er flere unggutter enn ungjenter som selger sex!

https://www.google.no/search?q=flere+gutter+enn+jenter+har+solgt+sex&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=jP3KWJ_DGcGq8wfCv5mwCg

De fyrene skal få lov til å holde på for min del. Har sympati med de unge guttene som må finne seg i denne skiten da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...