AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Hva ville du tenkt om eksen din fant seg en dame i slutten av 20 årene? 28 og eksen din var la oss si, 41? Jeg er selv 28 og dater en på snart 41. Selv ville jeg fått spader om en 18 åring skulle vært stemor for mitt barn. Men lurer på om du ville tenkt det samme som meg. Mtp aldersforskjell😊 Ikke at jeg er såå ung men. Anonymkode: 306a4...c81
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva ville du tenkt om eksen din fant seg en dame i slutten av 20 årene? 28 og eksen din var la oss si, 41? Jeg er selv 28 og dater en på snart 41. Selv ville jeg fått spader om en 18 åring skulle vært stemor for mitt barn. Men lurer på om du ville tenkt det samme som meg. Mtp aldersforskjell😊 Ikke at jeg er såå ung men. Anonymkode: 306a4...c81 Joda ville nok tenkt akkurat det samme ... Til å begynne med. Du ville fått mye å bevise! Anonymkode: eb2a0...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda ville nok tenkt akkurat det samme ... Til å begynne med. Du ville fått mye å bevise! Anonymkode: eb2a0...bc3 Dette er noe jeg har tenkt på ja. I tillegg til at deres eldste barn er 16 år. Bare 12 år yngre enn meg altså.. Anonymkode: 306a4...c81
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Ja til mer syke aldersforskjeller! Ja til mer skandale! Ja til 20 år gamle bonusmødre til 16-åringer! Lol, herlig kleint og skandaløst!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 5 minutter siden, Hurepoix skrev: Ja til mer syke aldersforskjeller! Ja til mer skandale! Ja til 20 år gamle bonusmødre til 16-åringer! Lol, herlig kleint og skandaløst! Jeg er 28, ikke tyve liksom! Føler meg ikke som ei ungfole lengre. I tillegg er jeg tobarnsmor selv og ferdig med å produsere egne avkom. Ei 20 åring til en på 40 er skandaløst. Og litt ekkelt Anonymkode: 306a4...c81 1
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er 28, ikke tyve liksom! Føler meg ikke som ei ungfole lengre. I tillegg er jeg tobarnsmor selv og ferdig med å produsere egne avkom. Ei 20 åring til en på 40 er skandaløst. Og litt ekkelt Anonymkode: 306a4...c81 Interessant at Norges lover ikke deler dine Tante-Sofie-aktige moralske anfektelser.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #7 Skrevet 17. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 28, ikke tyve liksom! Føler meg ikke som ei ungfole lengre. I tillegg er jeg tobarnsmor selv og ferdig med å produsere egne avkom. Ei 20 åring til en på 40 er skandaløst. Og litt ekkelt Anonymkode: 306a4...c81 Om noen reagerer på at du er med en på 41 og dere står likt i livet, da er det de som reagerer som har et problem her. Ikke du. Du og han fyren står jo på samme sted mtp alder og hvor i livet dere er. Ser ingen feil med den aldersforskjellen. Jeg har selv vært deg. Faktisk. Akkurat samme aldersforskjell også. Men han hadde barn, ikke jeg. Det var aldri noe problem. Anonymkode: 2d780...e09
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #8 Skrevet 17. mars 2017 Haha, jeg synes det er ekkelt. Jeg lurer på hva du ser i en så gammel mann når det finnes så mange kjekke på din alder, men betyr jo bare mer å velge i for oss andre i 20 årene da :D Kos deg! Anonymkode: 7110a...6b1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #9 Skrevet 17. mars 2017 Min eks som da var 42 datet ei på 27. Jeg syns var litt ekkelt med tanke på aldersforskjellen ja, men den største bekymringen min gikk på at hun ikke hadde barn. Så da gikk bekymringen på om hun kom til å ha forståelse for hvordan det er når han er pappa til 3 stk, og hvilken påvirkning hun selv får i livet til ungene. Ok, de bor hos han bare annenhver uke, men han er da tross alt pappa 100% uansett. Så blant annet at hun kom inn i livet til ungene altfor tidlig, og på helt feil måte. (som en "venninne". Men ungene er store nok til å skjønne hva en ny dame betydde. Og de var veldig ubekvemme.) Jeg anså det også som veldig sannsynlig at hun ønsket barn selv. Så jeg så vel for meg om at han skulle begynne på nytt med barn så vil våre felles barn få en pappa med mye mindre tid til dem. Jeg hadde heller ingen tro på at forholdet ville vare over tid, de var på FOR ulike steder i livet (jepp, jeg kjente henne litt fra før). Likte ikke tanken på at ungene skulle få en ny voksen inn i livet sitt som høyst sannsynlig ville forsvinne igjen. Nå varte det forholdet bare et knapt halvt år da, så hun var ute av bildet før hun var fullt inne i livet dems heldigvis. Og jeg krysser fingrene for at eks finner seg ei som er nærmere seg selv i alder nestegang. Ei med egne barn. Nå er det hakket bedre hos dere siden du også har barn. Men det er nok lurt å tenke seg om litt for egen del. Aldersforskjellen kan bli mer tydelig med årene også. Anonymkode: d81c1...a25 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #10 Skrevet 17. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, jeg synes det er ekkelt. Jeg lurer på hva du ser i en så gammel mann når det finnes så mange kjekke på din alder, men betyr jo bare mer å velge i for oss andre i 20 årene da :D Kos deg! Anonymkode: 7110a...6b1 Har ikke funnet noen brukbare på min egen alder😊 eller, alle mine ekser er jevnaldrende men det har jo aldri vart. Vil ikke ha noen som vil begynne på nytt. Med barn.Trenger samtidig noen som har forståelse for hvordan det er å respektere andre sine barn. Men helt ærlig tenker jeg jo litt på hva folk sier. Synes egentlig det er passe frekt å si: 40, er ikke det litt gammelt da? Blir aldersforskjell for markant blir vi nok ikke et par uansett. Anonymkode: 306a4...c81 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #11 Skrevet 17. mars 2017 Er i samme situasjon som deg TS. Er 28 år og dater en på 43. Han har to barn. Jeg har ikke møtt dem ennå og jeg tenker ofte på hva hans eks syns om at jeg som er så ung skal eventuelt bli en del av hennes barn sin hverdag. Jeg har ingen barn fra før av.. Anonymkode: 9bad4...d58 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #12 Skrevet 17. mars 2017 Eksen min, far til mitt barn, gikk fra meg og fant seg ei som var 17 år yngre. Populært bare kalt "barnebruden" av meg...(ja jeg VET det er lite pent gjort) Jeg syns jo han er en patetisk fyr som velger å være sammen med ei som er så mye yngre. Henne syns jeg bare oppriktig synd på, hva skal hun med den gamle gubben? Når det kommer til henne som stemor, så har jeg ikke noe å utsette, hun gjør nok så godt hun kan, og det mener jeg ikke ironisk eller vondt ment, men helt oppriktig! Anonymkode: 4bae4...32a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #13 Skrevet 17. mars 2017 Jeg har to ganger vært stemor der far har vært en del eldre enn meg. Jeg har hatt god kontakt med barnas mødre og det har aldri vært noen problem. Mest fordi jeg har vært imøtekommende ovenfor mødrene. Selv har jeg aldri hatt egne barn. Men det var ikke noen problem. Jeg har ikke prøvd å oppdra barna men jeg har vært dynamisk ovenfor foreldrene. Ikke har jeg skapt drama heller men vært veldig klar over at barna kommer først. Hadde jeg ikke takla det så kunne jeg heller aldri bli sammen med en med barn. Men TS har egne barn og egne hensyn å ta og her vet nok både TS og denne mannen hva slags ansvar de begge har, så jeg ser absolutt ingen ting galt i dette. Det viktigste er jo å sette barna først for begge parter. Så får de sette av tid til hverandre når de kan. Anonymkode: 2d780...e09
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #14 Skrevet 17. mars 2017 Nå er jeg mor til en 16 åring, og hadde far funnet en kvinne på 28 år, så hadde da det vært helt greit. Mange kvinner på 28 år er mødre. og jeg anser da en 28 åring for å være voksen. Hadde vært mye mer skeptisk hvis det var en som var 20 år, for da er man mye mer umoden, og man passer ikke helt til å bli stemor til en 16 åring. Anonymkode: 7d8a3...2c2 2
Ms. Steele Skrevet 17. mars 2017 #15 Skrevet 17. mars 2017 Jeg er 46 og mor til barn på 23 og 19, så jeg ville jo syntes at det var særdeles spesielt med en "stemor" på 28, men klart hadde hun fikset å ha bonusbarn som kun er 5 år yngre enn seg selv så hadde ikke jeg sett på det som noe problem. Tviler på at du ville fått en morsrolle med så liten aldersforskjell i forhold til barna, men det er jo heller ikke poenget når man har voksne barn.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #16 Skrevet 17. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er i samme situasjon som deg TS. Er 28 år og dater en på 43. Han har to barn. Jeg har ikke møtt dem ennå og jeg tenker ofte på hva hans eks syns om at jeg som er så ung skal eventuelt bli en del av hennes barn sin hverdag. Jeg har ingen barn fra før av.. Anonymkode: 9bad4...d58 Eksen hans er like gammel som han nesten. 11 år eldre enn meg. Vet ikke om jeg hadde likt det om eksen hadde byttet ut meg med en 10-13 år yngre dame😂 Har null erfaring med tenåringer heller. Mine barn er jo små. Er mye rart man skal tenke på😊 når man involverer seg med folk som har barn får man jo også ekser å forholde seg til Anonymkode: 306a4...c81
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #17 Skrevet 17. mars 2017 Helt innafor synes jeg! Er selv 42, eks 44 og en mor på 28 er stort sett voksen og med tilstrekkelig livserfaring ifht å skulle være ekstra omsorgsperson for barn i tenårene (har to barn 16 og 13). Forutsatt normalt oppegående og ydmyk såklart. Ut fra innleggene dine ville jeg nok lagt breisia til for deg! Mulig jeg er litt ekstra åpen fordi jeg selv flørter litt rundt med en flott og reflektert 28-åring ;-) Anonymkode: 360c1...96a 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #18 Skrevet 18. mars 2017 Helt OK jeg er 23 og samboer 45 .. alder er bare et tall jeg er endel mentalt moden for alderen en mange andre er .. man kan være 40 men 14 i hue eller 20 og veldig voksen . Alt handler om livs erfaring og hvordan man er som person. Alder er bare et tall . Noen er 50 og ikke voksen enda liksom.. Anonymkode: c4842...fb8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå