NordicViking Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Premiere TV3 torsdag 16. mars kl. 21:30. Kritikerne er ikke helt fornøyde: VG triller 3 på terningen, Aftenposten gir 3, NRK P3 gir 3, Nettavisen gir 3, og Dagbladet gir 4. Har bare sett første episode, og vil se et par episoder til før jeg gjør meg opp en mening.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Tja, virker foreløpig ok. Syns kanskje vi blir introdusert for litt mange konflikter allerede i første episode. Tenker å se noen flere episoder selv før jeg evt. gjør meg opp en mening som du sier. Forøvrig et billig triks å hente inn Skam-William til en av rollene, men håper at han klarer å utmerke seg som noe annet enn russekjekkas for seriens og sin egen del. Anonymkode: 033ec...fe1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #3 Skrevet 17. mars 2017 Har sett første episode, synes det ser bra ut. Hva kritikerne mener driter jeg i. Har aldri brydd meg om terningkast, da dette bare er subjektive meninger til folk. Anonymkode: b7b00...3c8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2017 #4 Skrevet 17. mars 2017 Synes det så spennende ut helt til jeg så at Tomas Hayes skulle være med. Er Skam-fan altså, men klarer bare ikke den fyren. Anonymkode: 90efe...318
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 Er det verdt å se? Anonymkode: e4d36...1da
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 Synes første episode virka drit kjedelig, rotete og dårlig skuespill... Skal gi den ett par episoder til før jeg gir opp, men håper den kommer seg utover.. Det burde den jo med det stjerne-galleriet... Anonymkode: 4f583...1e0 1
Tantadi Skrevet 27. mars 2017 #7 Skrevet 27. mars 2017 På 23.3.2017 den 19.55, AnonymBruker skrev: Er det verdt å se? Anonymkode: e4d36...1da Nei. Verste piss jeg har sett på flere år.
NordicViking Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2017 På 17.3.2017 den 9.25, AnonymBruker skrev: Synes det så spennende ut helt til jeg så at Tomas Hayes skulle være med. Er Skam-fan altså, men klarer bare ikke den fyren. Anonymkode: 90efe...318 Det var ikke så mye vi fikk sett av ham, ettersom karakteren ikke var en av de sentrale personene.
NordicViking Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2017 Fikk med meg alle episodene, men synes det ble ganske forutsigbart på slutten.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #10 Skrevet 19. mai 2017 Så hva var egentlig greia. Angående det flyet til en eller annen onkel, eller hva det nå var? Hvorfor var militæret / etteretningstjenesten egentlig så oppsatt på å holde den fly-styrten så hemmelig? Anonymkode: 094b3...618
NordicViking Skrevet 23. mai 2017 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2017 På 19.5.2017 den 13.44, AnonymBruker skrev: Så hva var egentlig greia. Angående det flyet til en eller annen onkel, eller hva det nå var? Hvorfor var militæret / etteretningstjenesten egentlig så oppsatt på å holde den fly-styrten så hemmelig? Anonymkode: 094b3...618 Flystyrten ble ikke holdt hemmelig, men forsvaret forsøkte å hindre at sannheten omkring styrten skulle bli kjent. Og sannheten var noe helt annet enn det som var den "offisielle versjonen". Den nylig hjemvendte politimannen Thomas Lønnhøiden (spilt av Espen Reboli Bjerke) mistet angivelig begge foreldrene i styrten. Det ble tidlig klart at noe ikke stemte her. Etter hvert kom det fram at far til Thomas var rekruttert av russerne, og iscenesatte sin egen død i styrten. I nest siste episode finner Thomas fram til sin egen far like over grensa i Russland, og forstår til slutt hvordan det hele henger sammen. Han får vite sannheten av etterretningssjef Dahl (spilt av Dennis Storhøi), og vi får vite at det har pågått en langvarig, hemmelig aksjon for å finne far til Thomas. Mia Holt (spilt av Ingeborg Raustøl) var en "undercover" agent, og hadde ansvaret for å finne ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå