AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Kjeresten min har en vennegjeng jeg har blitt endel av. En av jentene i denne gjengen røyker hasj og tar mdma når hun er på fest og har barnefri. Ja hun har barn. De andre i denne kjerneflokken vet nok ikke om det. Det kom som en stor overaskelse på kjæresten i kveld. Jeg har en tydelig mening om dette. Nei nei og atter nei. Selv har jeg barn og vil ikke bli innvolvert med rus. Jeg fortalte det til kjæresten og han vet ikke helt hva han skal si. Han er helt med på mine meninger men jeg vil jo ikke ha henne i hus nå. :/ og hun har vært hans barndomsvenn. Typen er totalt i mot rus selv. Men det ble jo en rar ting da. Men. Er jeg helt urimelug. Jeg passer barnet hennes etter skoletid noen ganger. Men vil ikke sende barnet mit til henne noen gang. Og ikke ha henne i hus her. Stoppe bekjentskapet der det er nå Anonymkode: f5c79...4b1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Okei... var det noe spesielt du trengte hjelp til? Utenom kanskje et råd om å sende inn en bekymringsmelding til barnevernet? Anonymkode: 70010...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå