AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Sitter å ser på tv. Tv5. Insider. Mye drit skal de spy ut? Enda en f...blogger som skal fortelle oss hvor urettferdig verden er. Saken er en blogger på 23 som har truffet en fyr. Uheldigvis så hadde han en rettsak foran seg. Hun forteller at han har sittet inne mesteparten av sitt voksne liv. Første gang da han var 19. Nå er han 33. Han gjør det heller ikke gor pengene, men for spenningen. Drevet med smugling av stoff. Så kom dommen. 5 år. Urettferdig. Sutring og grining foran kamera. Ikke verre enn at hun klarte å ha på lippglossen før kamerafremførelsen. Skuespillertalent. Når du får en dom på 5 år, så får du ikke det for at livet er urettferdig eller du har stjålet en pose sukker. Hun er så avhengi av han....stakkar. de høres j.. umoden ut begge to. Har hun tenkt på hva han har gjort mot andre? Hun inser ikke realitetene. Svake personer som bruker stoff er en gruppe som ikke ofte har hatt store valg, hun mener smugleren stillet likt. Halloooo Så blir hun sur når det kommer negative kommentarer på blogg,men jubler over oppslag i avisene. Nå slo jeg av tv. Sånn drit vil jeg bli spart for. Siste jeg så var at hun jublet over bloggen. Mange som leser....jeg spyr Anonymkode: b4c93...8a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå