AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Har en venninne som driver å sender meg veldig rare og egentlig litt barnslige meldinger inni mellom. De er ofte sånn som"Du tar aldri kontakt", "Betyr jeg ingenting siden du aldri svarer meg", "Hvis jeg hadde betydd noe for deg hadde du tatt kontakt" og "Alle andre tar kontakt selvom de jobber". Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal svare på disse! Hun er også av den typen som tar seg veldig fort nær av ting, så jeg kan ikke svare med "ta deg sammen" eller "slutt med det tullet" eller noe sånt. Hun er over tretti og jeg er noen år yngre enn henne. Føler egentlig at jeg ikke burde ha dårlig samvittighet, men får det for det. Jeg sliter psykisk og med utmattelse og er under utredning for ME. Men det er ikke noe jeg ønsker å dele med henne. Er i praksis noen timer i uken, så det tar på det også. Vet ikke lenger hva jeg skal svare henneAnonymkode: a711d...bb0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Jeg har hatt en slik venninne. Jeg sa at jeg hadde det travelt for tiden og ikke hadde mulighet til å svare hele tiden. Det var nok litt hardt, selv om jeg ikke var frekk eller spydig, og hun tok det nok litt ille opp. Anonymkode: c2258...036
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Det er ikke liv laga, dessverre. Bestevenninna mi laget lignende drama for noen uker siden, nærmer seg 30.. Fant ut at vi nok har det best uten hverandre i livet vårt. Anonymkode: 1a3c3...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 Hadde kuttet henne ut, sånn oppfører man seg ikke mot venner. Anonymkode: 37164...3b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå