Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kommer ikke til å kjøpe, har hatt internett-radio i  år allerede. I bilen blir det spotify når radionettet stenges. Synes det er dumt da, jeg liker radio i bilen.

Anonymkode: 672e6...435

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke DAB i boligen. Heller ikke i bilen.

FM-radioer var ekstremt intuitive. Det var av/på og juster frekvensen opp eller ned. That's it! Noen ganger skrudde jeg på radioen for å høre hva som var på, og noen ganger var det noe interessant. Men jeg kommer ikke til å gidde å lære meg å bruke DAB-radio for at det kanskje skal være noe interessant på når jeg skrur den på.

Anonymkode: 66dc5...33b

• Liker 1
Skrevet

Mannen fikk en liten DAB-radio i julegave fra jobben. Holder lenge for vår del.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke DAB i boligen. Heller ikke i bilen.

FM-radioer var ekstremt intuitive. Det var av/på og juster frekvensen opp eller ned. That's it! Noen ganger skrudde jeg på radioen for å høre hva som var på, og noen ganger var det noe interessant. Men jeg kommer ikke til å gidde å lære meg å bruke DAB-radio for at det kanskje skal være noe interessant på når jeg skrur den på.

Anonymkode: 66dc5...33b

Er det mere komplisert enn FM-radio? TS

Anonymkode: 486c0...cc2

Skrevet

Fikk en til jul, kan være kjekk å ha ute. Hører stort sett radio på Sonos så hadde nok ikke kjøpt selv. Men hadde DAB-radio der vi bodde før

Skrevet

Nei.

Skrevet

Har dab+ i bilen, den beste invensteringen noen gang! Dab er mye bedre enn FM, bedre lyd, bedre dekning og ikke minst mange flere kanaler! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, orker ikke radiosendinger. Bare støy og reklame.

Anonymkode: b371d...49a

AnonymBruker
Skrevet

Har DAB+ i bilen, hatt det en stund. Glad i høre på radioen når vi kjører. Dekningen er så som så her i nord. Ikke så viktig at vi har dekning når vi kjører over en av de mange fjellovergangene som vi har...

Hjemme går det i internettradio via Sonos.

Anonymkode: ce558...e19

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt til heimen, mye pga seskap til fuglene mine når jeg er på jobb.

Bruker bare internettdelen av den, det er mye morsommere å høre på 70-tallsrock og reklame for Home Depot enn "lyden av Norge" der alt går på repeat, samt grusomme nødrim om ukens tilbud på Spar og Coop og nytt bleiemerke på Kiwi....

Jeg kommer ikke til å kjøpe noen dabadapter til bilen, Og jeg er yrkessjåfør... 

Anonymkode: e5a7c...04e

• Liker 1
Gjest EpleDrue
Skrevet

Har DAB-radio i bilen. Tror ikke jeg kommer til å kjøpe en til hjemmet, men hvem vet hva som skjer om 10 år. 

Skrevet

Nei. Kommer ikke til å kjøpe heller. Byttet til Podcast og Nettradio. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Burde vel ha en i tilfelle nødmelding, men på dekningskartet ser det ut til at det er ganske dårlig dekning her så gidder liksom ikke kaste bort penger. 

Anonymkode: 558a2...207

Skrevet

Ja, det har jeg

AnonymBruker
Skrevet

Javisst har jeg kjøpt DAB-radio! Men hva hjelper det når den ikke gir lyd fra seg fordi det er DAB+ som gjelder nå.... 

(vi kjøpte radioen for 10 år siden) 

Anonymkode: 0aece...57f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Har en som står på badet og en på stua. Liker å ha radio på hele tiden når jeg er hjemme.

Anonymkode: 5bc2b...2ad

Skrevet

Begynte å kjøpe det for 8-9 år siden. Også noen DAB som jeg visste ville måtte byttes ut til DAB+ etterhvert. Det er gjort nå. Alle radioene kan ta inn FM også, men det må være mer enn fem år siden jeg hørte radio via FM hjemme. Her blir FM skrudd av til høsten. Kommer ikke til å merke det.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, orker ikke radiosendinger. Bare støy og reklame.

Anonymkode: b371d...49a

Hør på nrk da.

Anonymkode: ac2df...71a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...