Rannva Skrevet 14. desember 2004 #1 Del Skrevet 14. desember 2004 Hva er en epilator? Leste om en sak som var både epilator og barbermaskin.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. desember 2004 #2 Del Skrevet 14. desember 2004 Epilator er sånn maskin som napper hårene ut. Har ikke prøvd selv, men de veninnene mine som har de sier det er fryktelig vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 14. desember 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. desember 2004 Som voksing uten voks? :hår: Takk for forklaringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. desember 2004 #4 Del Skrevet 14. desember 2004 Som voksing uten voks? :hår: Takk for forklaringen. Enda verre! For den tar et og et hår av gangen etter det jeg har forstått :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #5 Del Skrevet 15. desember 2004 Vondt som f..! Men effektivt! Bruker den i perioder (hvor smerteterskelen er høy...) på leggene, og får mindre og "mykere" ettervekst. Synes voks er noe kliss. Men dama i butikken påsto at den godt kunne brukes under armene og på bikinilinjen ....Yeha right... Her ikke i min villeste fantasi tenkt å prøve engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella.P Skrevet 16. desember 2004 #6 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei Epilator napper ut hårene. Fin å bruke på leggene synes jeg. De førse gangene var det vondt ja - men det gjør mindre vondt etter hvert. Effektivt! Silkepil har både epilator og barbermaskin - skifter bare "hode" på maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekhmet Skrevet 16. desember 2004 #7 Del Skrevet 16. desember 2004 Epilator er sånn maskin som napper hårene ut. Har ikke prøvd selv, men de veninnene mine som har de sier det er fryktelig vondt! Jeg kan bekrefte at det er VONDT ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 16. desember 2004 #8 Del Skrevet 16. desember 2004 DEt gjør mest vondt de første gangene. Hårene bli tynnere og mykere etter epilering, det gjør altså ikke så vondt å nappe dem ut. Jo lenger håret er, jo vondere er det. Jeg synes ikke lenger det er så mye verre enn å nappe øyebryn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #9 Del Skrevet 16. desember 2004 Synes ikke epilator på leggene er vondt. Ubehagelig, men ikke vondt. Begynte å blø da jeg prøvde under armene, så det prøver jeg ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #10 Del Skrevet 16. desember 2004 Epilator er vondt, og de aller fleste får problemermed inngrodde hår (betennelser). Rødt og stygt er det også. Har du mørke hår kan du fjerne dem for godt med laser. Da blir huden din hel og myk, uten sår og nupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå