AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #1 Skrevet 16. mars 2017 Når jeg har vært ute og kommer hjem i leiligheten blir jeg ofte akut tissetrengt når jeg kommer inn i hoveddøra. Jeg må tisse,men ikke akut, til jeg er utenfor døra, da plutselig kjenner jeg at jeg må akut tisse. Står liksom og hopper, finner ikke nøklene og kommer tilslutt krypende inn døra. Men jeg har alltid klart å holde meg... frem til idag det vil sige Jeg skulle hjem fra jobb, og måtte egentlig tisse før jeg dro fra jobben, men tenkte jeg skulle skynde meg hjem. Endte med att jeg stod og hoppet foran utgangsdøren min mens jeg stresslette etter nøklene i vesken min, men klarte ikke finne dem fordi jeg stresset sånn. Og tilslutt gikk det ikke å holde seg mer, så jeg tisset altså på meg rett utenfor utgangsdøren min, noen meter fra toalettet. Herregud så grusomt det var. Klærne ble kastet på vask og jeg døde litt av skam Jeg er 22 år gammel og tisset på meg! Nåvel, heldigvis var det ingen som så meg! Anonymkode: 8fe0b...eb2 1
Mr. Kilmister Skrevet 16. mars 2017 #2 Skrevet 16. mars 2017 Huffda, det er vel sånn som skjer. Godt at ingen så deg😊 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #3 Skrevet 16. mars 2017 Haha. Samme skjedde meg for noen år siden. Måtte på toalettet mens jeg satt på flyet, men pga turbulens kunne vi ikke reise oss. Når vi endelig landet hadde jeg glemt at jeg måtte på toalettet og skyndte meg inn i en taxi. Når jeg stod utenfor inngangsdøren min klarte jeg ikke holde meg lenger! Sykt flaut og begynte å gråte litt for meg selv. Men kan le av det i dag. Anonymkode: 5f44c...062
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #4 Skrevet 16. mars 2017 Det er sånt som skjer Det er liksom en universal regel at det er ekstra vanskelig å holde seg når man står og låser opp døra. Anonymkode: c9eae...bff 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #5 Skrevet 16. mars 2017 😂😂😂 sånn skjer... det har skjedd meg også. Nå blir det bare en historie å fortelle og le av. Lol Anonymkode: b3692...514
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #6 Skrevet 16. mars 2017 Venninna mi hadde det sånn når hun hadde klamydia. Men du vet kanskje at helsestatusen er ok der nede? Anonymkode: 0b51c...903 1
Linwon Skrevet 16. mars 2017 #7 Skrevet 16. mars 2017 (endret) heheh jeg kan ikke låte bli å le Jeg må også alltid tisse når jeg kommer hjem, og vet om flere venninner som har det sånn...vanens makt? En uhell kan skje med hvem som helst. Endret 16. mars 2017 av Linwon fel
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #8 Skrevet 16. mars 2017 Du har ikke urinveisinfeksjon? Sist jeg tisset på meg var det derfor (gangen før det var jeg et barn).. Ikke sjans å holde meg, bare flaks jeg ikke var blant folk. Var faktisk det eneste symptomet jeg hadde da, før det litt senere på kvelden begynte å gjøre vondt når jeg var på toalettet. På legevakten ble det påvist fullt utslag på urinveisinfeksjon. Anonymkode: b97c0...975
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #9 Skrevet 16. mars 2017 Jeg holdt på å drite på meg i dag så det hadde vært værre 😂 Var på tur hjem (gående) å plutselig helt ut av det blå fikk jeg ekstremt vondt i magen å kjente at jeg bare måtte komme meg hjem fort som fy. Rakk så vidt å komme meg på do 😂 Anonymkode: 38124...a29
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #10 Skrevet 16. mars 2017 Har det bare skjedd en gang er det ingen grunn til bekymring. Du trenger ikke å være syk for at noe slikt skal skje noen gang Jeg har også tisset på meg en gang i voksen alder. Jeg hadde kaffe med en venninne og hadde drukket to kopper te. På vei hjem ble jeg sittende fast i trafikken, følte at jeg måtte tisse og det ble mer og mer akutt. Da jeg kom til inngangsdøra klarte jeg ikke å holde meg lengre. Buksa ble gjennomvåt og det var bare å gå rett inn i dusjen og vaske både meg selv og klærne mine! Dette skjedde nesten 10 år siden og jeg ler av det nå! Anonymkode: 8fe0b...eb2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #11 Skrevet 16. mars 2017 Jeg var så drøyt fyllesyk for noen måneder siden. Var på vei hjem og prøvde å kjappe meg, 3min igjen til huset mitt i den mest folksomme gaten så bare begynte jeg typ å sprutspy mens jeg småløp, klarte å kaste meg ned på en liten mur og satt der og elget foran alle. MANGE så meg. En kom til og med opp og spurte om det gikk bra.... Bare en enda flauere historie fra meg for å få deg til å føle deg bedre du ble i alle fall ikke observert... Anonymkode: 92d31...6be 1
Hurepoix Skrevet 16. mars 2017 #12 Skrevet 16. mars 2017 (endret) Ærlig talt, jeg har tisset på meg i teateret! Hadde lest til eksamen i dagene før og helt mista evnen til å holde meg, da doen hadde vært et par meter unna døgnet rundt. Satt der og det kom så plutselig på meg at jeg ikke rakk å gå ut. Tror ikke noen så det, hadde mørk bukse på, holdt jakken foran da jeg gikk ut etterpå og setet var klappsete som jeg fikk klappet opp så fort som mulig da stykket var slutt! Mulig det lukta litt på neste forestilling! Endret 16. mars 2017 av Hurepoix
Linwon Skrevet 16. mars 2017 #13 Skrevet 16. mars 2017 Jeg må også helt sinnsykt på do rett ved utgangsdøra mi, har også hørt fra venniner att mange kvinner er sånn, tror ikke du er den eneste som noen gang tisset på seg i en slik situasjon
Gjest Newroz Skrevet 16. mars 2017 #14 Skrevet 16. mars 2017 Tror det er en sånn magisk tisse-på-seg greie når man står utenfor inngangsdøra og må tisse! Jeg har vært godt nær det samme flere ganger. Tror det handler om at du er like ved, du vet at snart, bare litt til, så kan du få lov å tisse, og da går det ikke an å holde seg lenger.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #15 Skrevet 16. mars 2017 Haha dette skjer meg veldig ofte. Men ofte nå pga vaginal fødsler som har ødelagt musklene der nede. Men det kunne skje før jeg fødte også Anonymkode: 1c088...5c1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2017 #16 Skrevet 16. mars 2017 Som noen sa det er en universal regel at det er ekstra vanskelig å holde seg når man kommer inn i døra. Det er en svært vanlig fenomen, det er ikke uvanlig å ha tisset på seg i en slik situasjon En artikkel om emnet: http://www.shape.com/lifestyle/mind-and-body/why-do-you-have-pee-closer-you-get-bathroom Anonymkode: 8fe0b...eb2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2023 #17 Skrevet 28. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 16.3.2017 den 19.28): Når jeg har vært ute og kommer hjem i leiligheten blir jeg ofte akut tissetrengt når jeg kommer inn i hoveddøra. Jeg må tisse,men ikke akut, til jeg er utenfor døra, da plutselig kjenner jeg at jeg må akut tisse. Står liksom og hopper, finner ikke nøklene og kommer tilslutt krypende inn døra. Men jeg har alltid klart å holde meg... frem til idag det vil sige Jeg skulle hjem fra jobb, og måtte egentlig tisse før jeg dro fra jobben, men tenkte jeg skulle skynde meg hjem. Endte med att jeg stod og hoppet foran utgangsdøren min mens jeg stresslette etter nøklene i vesken min, men klarte ikke finne dem fordi jeg stresset sånn. Og tilslutt gikk det ikke å holde seg mer, så jeg tisset altså på meg rett utenfor utgangsdøren min, noen meter fra toalettet. Herregud så grusomt det var. Klærne ble kastet på vask og jeg døde litt av skam Jeg er 22 år gammel og tisset på meg! Nåvel, heldigvis var det ingen som så meg! Anonymkode: 8fe0b...eb2 Jeg burde kanskje holde igjen, men samme det, jeg er 25, jeg pleier å tisse på meg opp trappen til leiligheten min, holder igjen sånn at jeg ikke tisser på trappa men nok til at jeg blir varm og våt rundt tissen og litt på lårene, låser opp og slipper opp og l det fosse nedover bena og dette høres likt ut som deg, men jeg elsker det.. jeg er ekkel og weird men jeg har en fetish og den liker jeg veldig godt, prøv å still deg i dusjen med jeans og bare nyt det! Jente fra tønsberg, 25 år, nå tisser jeg på meg 💦 Anonymkode: 0409d...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #18 Skrevet 29. juni 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg burde kanskje holde igjen, men samme det, jeg er 25, jeg pleier å tisse på meg opp trappen til leiligheten min, holder igjen sånn at jeg ikke tisser på trappa men nok til at jeg blir varm og våt rundt tissen og litt på lårene, låser opp og slipper opp og l det fosse nedover bena og dette høres likt ut som deg, men jeg elsker det.. jeg er ekkel og weird men jeg har en fetish og den liker jeg veldig godt, prøv å still deg i dusjen med jeans og bare nyt det! Jente fra tønsberg, 25 år, nå tisser jeg på meg 💦 Anonymkode: 0409d...e2a Tror du har misforstått, dette er ikke seksualitetsforumet eller en fetisj-tråd. Anonymkode: 12de7...642 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2023 #19 Skrevet 29. juni 2023 Har skjedd meg og. Tissa på meg i bilen mens jeg kjørte. Satt helt fastboende trafikken. Anonymkode: 1f800...a91
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2023 #20 Skrevet 30. juni 2023 Skjer meg stadig vekk. Man blir vant til det etter en gang eller to 🙈 Anonymkode: 8bf7b...4e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå